اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگزاری جشن میلاد هفته وحدت در بازار تهران

سایت طلا: مراسم جشنی بعد ازظهر امروز با حضور مسئولین صنفی و انتظامی بازار تهران و فعالان این بازار به مناسبت میلاد پیامبر مکرم اسلام و امام جعفرصادق علیم السلام برگزار شد.


به گزارش سایت طلا، در ایام هفته وحدت و در آستانه میلاد پر خیر و برکت رسول مهربانی ها حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) مراسم جشنی به همت خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) در بازار تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجه الاسلام سیدکاظم خوانساری تولیت و امام جماعت مسجد حضرت امام(ره) بازار و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی بازار ، هیئت مدیره و جمعی معتمدین وامنای بازار طلا و ساعت حضور داشتند، حجه الاسلام شهاب طی سخنانی ضمن لزوم وحدت و یکپارچگی مسلمانان از فعالیت های گروهکهای تروریستی در تخریب چهره اسلام و ایجاد تفرقه انتقاد کرد.

این مراسم که با استقبال اعضاء صنفی و مسئولین اتحادیه طلا و ساعت همراه بود، ذاکران اهل بیت حاج جواد حبیبی و حاج عبدالله جعفری ضمن سرودن اشعاری در مدح حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق مؤسس مذهب جعفری اثنی عشری(ع) به غزل سرایی پرداختند.

گفتنی است در این مراسم، سرهنگ هاشمی رئیس پلیس امنیت پایگاه هفتم، سرهنگ موقوفه ای سرکلانتر پایگاه هفتم، سرهنگ تمیزی رئیس کلانتری 113 بازار، حاج امیر جواهری رئیس انجمن اسلامی صنف طلا و جواهر، عبدالرحیم احمدی رئیس اتحادیه ساعت، آیت محمدولی نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، و جمعی از هیئت مدیره این اتحادیه و امنای بازار تهران حضور داشتند./ج

شایان ذکر است، مراسم جشن دیگری به مناسبت میلاد پر خیر و برکت پیامبر اعظم حضرت محمدمصطفی(ص) و حضرت امام صادق(ع) در روز چهارشنبه از ساعت 15 تا 16:30 در بازار طلای تهران و در پاساژ اردیبهشت برگزار خواهد شد./ج


انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد