اونس طلا2370.89
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)44,200,000
نیم25,950,000
ربع15,950,000

انتخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات دیماه برگزار می شود

سایت طلا: نایب رئیس اتحادیه شمیرانات اعلام کرد، انتخابات این اتحادیه در آینده ای نزدیک و احتمالا دیماه برگزار خواهد شد.

رضا اخوان، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات تهران، در گفتگو با سایت طلا گفت: دوره سوم انتخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در اواخر این ماه (دیماه) برگزار خواهد شد و از بین 10نفر کاندیدا، 5 نفر به عنوان هیات مدیره این اتحادیه انتخاب خواهد شد.

وی در رابطه با عملکرد این اتحادیه افزود: در راستای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، اتحادیه شمیرانات همگام با اتحادیه تهران ضمن تعامل با سازمانهای مربوطه و نشستهای مکرر، در پی رفع مشکل طلا فروشان برآمد، و در بحث ثبت نام مالیاتی اعضاء و توجیه آنان، این اتحادیه تمام همت خود را به کار بست.

اخوان خاطر نشان کرد: اتحادیه شمیرانات برای تامین امنیت طلافروشان با نیروی انتظامی هماهنگی هایی را بعمل آورده است، و طی توافق انجام شده با نیروی انتظامی اقدام به توزیع اسپری گاز آشک آور و شوکر به اعضاء بعد از تائید و آموزش نیروی انتظامی نموده است.

نایب رئیس اتحادیه شمیرانات که ازسومین نمایشگاه طلا و جواهر تهران بازدید می کرد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاههای طلا و جواهر باعث رشد و شکوفای این صنعت می شود، و این حجم بازدید کننده از نمایشگاه، نشانه اهمیت جایگاه طلا و جواهر درکشور است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه شمیرانات، برگزاری خوب و باشکوه این نمایشگاه را پس از سه سال وقفه، به برگزار کنندگان آن تبریک گفت.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد