اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تهران را به قلب تپنده اقتصاد جهان تبدیل کنیم

سایت طلا- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از همه توان و قوای کشور برای پیشرفت صنعت طلا و جواهر کشورمان استفاده می کنیم.


ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با سایت طلا اعلام کرد: سرمایه گذاری در عرصه صنعت طلا و جواهر، دارای بالاترین توجیه اقتصادی است، که در پی آن درآمد ارزی و اشتغال خوبی به همراه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سئوال، که مجلس صنعتگران و تولید کنندگان طلا و جواهر را چگونه حمایت و پشتیبانی می کند، گفت: در ارتباطها و جلسات هیئت رئیسه با کمیسیون اقتصادی مجلس، همواره به چگونگی کمک و ارائه تسهیلات به تولید کننگان و صنعتگران توصیه و بحث شده است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس با برگزاری جلسات متعدد با اتحادیه طلا، در حال حل مشکلات و رسیدگی به مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان طلا و جواهر است، باید گفت که مجلس از همه توان و قوای کشور برای پیشرفت صنعت طلا و جواهر کشورمان استفاده خواهد کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که از سومین نمایشگاه طلا و جواهر تهران بازدید می کرد، به خبرنگار سایت طلا گفت: حضور 200 بنگاه اقتصادی قوی در این نمایشگاه و ارائه توانمندی داخلی و خارجی، و رقابت با یکدیگر موجب برگزاری نمایشگاه قوی و توانمند شده ، که جا دارد این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار گردد.

ابوترابی ضمن تشکر از برگزاری این نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد که با تلاش و ابتکار ایرانی، کشورمان به رده های اول دنیا در این عرصه تبدیل، و تهران به قلب تپنده اقتصاد جهان مبدل شود.




خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد