اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اطلاعیه اتحادیه طلا برای بنکداران بازار طلا

سایت طلا: اتحادیه طلا و جواهر تهران طی اطلاعیه ای از همه بنکداران بازار طلای تهران خواست ضمن توجه به دارا بودن کد استاندارد برای ساخته های طلا، نسبت به عیار مصنوعات طلا دقت لازم را بعمل آورند.


به گزارش سایت طلا، اتحادیه طلا و جواهر تهران با انتشار اطلاعیه شماره 6 خود از همه بنکداران مستقر در محدوده بازار درخواست کرد از فروش مصنوعات طلای فاقد کد استاندارد ممانعت بعمل آورند.

در این اطلاعیه ضمن ممنوعیت تک فروشی برای بنکداران آمده است؛ بنکداران بازار طلای تهران از دادو ستد با افراد فاقد مجوز و فروش کالا، به غیر از همکاران خودداری نمایند.

در ادامه اطلاعیه شماره 6 اتحادیه آمده است؛ عمده فروشان بازار طلا چنانچه شخصاً جهت عیارسنجی مصنوعات طلا اقدام می کنند، در صورت مشاهده ی غیر استاندارد بودن عیار، نمونه و کل کار را جهت پی گیری و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته به اتحادیه تحویل نمایند.

در انتهای این اطلاعیه آمده است، همکاری بنکداران در این زمینه، کاهش و کنترل بیشتر تخلفات را به همراه خواهد داشت.

برپایه گزارش سایت طلا، اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی ماههای اخیر نظارت های خود را نسبت به کنترل عیارها شدت بخشیده و محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در همایش روز بسیج از همه اعضاء صنفی خواست تا در ریشه کن کردن اندک تخلفات عیاری در این صنف همکاری لازم را با این اتحادیه داشته باشند./ج


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد