اونس طلا2295.96
مظنه14,911,000
18 گرم3,442,200
ارزش سکه33,594,483
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

سه سال با «زریک»

زریک، سامانه خرید و فروش آنلاین سکه در ایران به سومین سال فعالیت خود رسید.


به گزارش سایت طلا، هرسال شروع آخرین ماه پاییز، متقارن است با سالروز فعالیت تجارت الکترونیک زریک، به عنوان اولین سامانه خرید و فروش آنلاین سکه در ایران.

بیش از 1000 روز از اعتماد مشتریان به سامانه زریک گذشت و پاسخ زریک به این اعتماد امانت داری و گسترش خدمات گذشت بود.

در این سه سال بازار طلا در جهان و همچنین کشورمان به دلایل بسیاری افت و خیزهای فراوانی داشت که این بازار را از سایر بازارهای متمایز نمود.

با وجود اینکه سامانه زریک اولین سامانه در کشور بود که بازار سنتی خرید و فروش سنتی سکه طلا را تبدیل به بازاری نوین در قالب تجارت الکترونیک نمود.
در این افت و خیزها زریک روزهای سختی را پشت سر گذاشت که خود آزمونی سخت بود که به لطف خدای متعال این سامانه با همکاری و همدلی مشتریان وفادار خود از این آزمون ها موفق و سربلند بیرون آمد و تجارب فراوانی در این مسیر کسب کرد.

البته کمی و کاستی هایی هم گاهاً به دلیل حجم بالای معاملات صورت می گرفت که مشتریان عزیز زریک با صبوری و همراهی خود زمینه به حداقل رساندن آن را فراهم نمودند.

سه سال پر افت و خیز زریک سپری شد و با هر معامله ای که در سایت انجام می شد دلگرمی ها بیشتر می شد و بیش از پیش احساس مسئولیت در این سامانه ایجاد شد.
این احساس مسئولیت باعث حس امانتداری بیشتر و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان گردید که نتیجه آن سامانه خرید و فروش آنلاین زریک می باشد.

در سومین سالگرد تاسیس زریک، این سامانه تصمیم دارد تا به بهترین مشتری از نگاه کاریران که رکوردار معاملات ، و اولین های زریک هستند با یک رای گیری تا پایان آذرماه هدیه ای را به نمایندگی از همه مشتریان تقدیم مشتری برتر نماید.
لذا با رای دادن به نظرسنجی بهترین های زریک می توانید در این انتخاب کمک کمک کنید.

با آرزوی موفقیت ها و نوآوری های روز افزون برای شرکت تجارت الکترونیک « زریک ».

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد