اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بسیج نقطه اتکا و تعامل بین مجموعه صنوف است

سایت طلا: رئیس سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ یکی از آموزه های بسیج را حل مشکل صنوف و در این صنف کمک به رفع موانع رشد صنف طلا و جواهر دانست.



سرهنگ جواد خسروی رئیس سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ در گفتگو با سایت طلا، اعلام کرد: بسیج در مجموع باید نقطه اتکاء و تعامل بین مجموعه ی صنوف باشد، و ما به دنبال این هستیم که تعامل در مجموعه اتحادیه، حل مشکلات همه صنوف از جمله صنف طلا و جواهر را به دنبال داشته باشد.

وی ضمن لزوم همراهی بسیج با مسئولین و مدیران اتحادیه های مختلف تصریح کرد: بسیج این اعتقاد را دارد که باید در کنار سایر مسئولیت ها و مدیریت های اصناف باشد تا بتواند آن شایستگی لازم را از خود نشان دهد، و شایستگی لازم توجه به گرفتاری و دغدغه مردم است.

رئیس سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ حل گرفتاری مردم را بسیار مهم و ارزنده دانست و بیان کرد: قطعاً آنچه انتظار داریم در اتحادیه طلا رخ دهد همین است که خود را در حل مشکلات شریک بدانیم و وقتی دغدغه های مردم در اتحادیه ها و اصناف به حداقل برسد، بازخورد آن یک احساس امنیت و آرامش خواهد بود.

خسروی که در هفته بسیج با سایت طلا گفتگو می کرد بسیج را مجموع صفات ارزنده ای دانست که می توان از آن به نیکی یاد کرد و تنها آن را باید در وجود و کالبد بسیج دنبال کرد.

وی اشاره به بسیج را اشاره به گذشت، ایثار، از خودگذشتگی، پرداختن به دیگران و توجه مشکلات و دغدغه های امروز کشور خواند و از آن به عنوان حلال مشاکل نام برد.

رئیس بسیج اصناف تهران با توجه نگاه و تصور مناسب مردم از بسیج گفت: توصیه ما همیشه به همکاران خود این است که از خود عبور کنند و به حل مشکلات مردم بپردازند. چرا که همدلی و همنوایی در موضوعات مختلف کشور، و توجه به موضوعاتی که نظام را تهدید می کند، قطعاً بسیج می تواند با ورود به هنگامش ظرفیتهای لازم را بوجود آورد.

خسروی حفظ امنیت را از کارکرد اصلی بسیج بعد از هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: امنیت کشور امروز به نوعی بستگی به حضور به هنگام بسیج در کشور دارد. بعد از دفاع مقدس بحث سازندگی در موضوعات مختلف در دستور کار قرار گرفت، و این شجره طیبه در کنار آن به دنبال حفظ امنتی است که در کنار سایر قوا برای مردم به ارمغان آورد، و با این امنیت که لازمه هر کشوری است، چرخ اقتصادی کشور و اصناف به گردش درآید.

وی یاد آور شد که یقیناً مردم به حضور مؤثر بسیج در سالهای دفاع مقدس پی بردند و در صحنه بودن به هنگام بسیج در همه مقاطع توانست کشور را در مقابل دشمنان حفظ کند، که این حضور را می توان نقطه عطفی در موفقیت های کشور به حساب آورد./ج


انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد