اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اولین گردهمایی فرماندهان حوزه مقاومت بسیج اصناف شهید صفارهرندی

سایت طلا: نخستین جلسه فرماندهان پایگاههای بسیج حوزه شهید صفارهرندی اصناف با حضور فرمانده سازمان بسیج اصناف تهران در محل اتحادیه طلا و جواهر برگزار شد.


به گزارش سایت طلا، حوزه مقاومت شهید صفارهرندی صبح امروز در آستانه ماه محرم الحرام میزبان فرماندهان پایگاههای بسیج صنوف مختلف بود که تحت پوشش این حوزه به فعالیت مشغولند.

دراین گردهمایی که با حضور سرهنگ خسروی فرمانده بسیج اصناف تهران بزرگ، سرگرد کاکاوندی نائب رئیس بسیج اصناف تهران، حاج حمید پویا فرمانده حوزه اصناف شهید صفارهرندی، کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر برگزار شد، ضمن معرفی فرماندهان پایگاههای صنوف تحت پوشش، هماهنگی های لازم برای فعالیت های سازمانی صورت پذیرفت.

در این مراسم جواد خسروی مسئول سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سید وسالار شهیدان برلزوم تغییر و تحول برای رشد این شجره طیبه تأکید کرد.

وی با اشاره به تشیع و خاکسپاری شهدای گمنام در بازار تهران تصریح کرد: شهدا همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند امامزادگان عشقند و مسلماً این سه شهیدی که روز گذشته در بازار آرمیدند مایه برکت اصناف بازار تهران خواهند شد.

خسروی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر برای برگزاری موفق کنگره شهدای صنف طلا و جواهر افزود: اصناف و بازاریان هرجا که لازم بوده شایسته وار وارد عرصه شده و به نظام و انقلاب خدمت کرده اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ به شرایط احراز حوزه شهید صفارهرندی برای پوشش پایگاههای دیگر صنفی به میزبانی صنف طلا و جواهر و فرماندهی "حاج حمید پویا" پرداخت و بر لزوم هماهنگی و همکاری رده ها و ایجاد محیطی برای خدمت تأکید کرد.

حاج حمید پویا فرمانده حوزه شهید صفارهرندی نیز در این مراسم بابیان وظایف سازمانی و تشکیلاتی از مؤثر بودن فعالیت های منسجم در این حوزه سخن گفت.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ خسروی فرمانده سازمان بسیج اصناف تهران از فعالیتها و عملکرد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در برگزاری یادواره ی شهدای صنف طلا و جواهر با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد./ج


انتهای پیام


*برای مشاهده تصاویر این مراسم به گزارش تصویری سایت طلا مراجعه نمائید.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد