اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سلام بازاریان به شهدای گمنام

امروز اولین روزی است که 3 شهید گمنام میهمان بازار تهران شده اند و حالا دیگر همه به شهدا سلام می دهند و عرض ادب می کنند.


روز گذشته 3 شهید میهمان همیشگی بازار بزرگ تهران شدند تا همچون نگینی درخشان در میان جمعیتی که روزانه از این محل رد می شوند بدرخشند.

حالا یک روز از تشییع با شکوه و خاکسپاری شهدا در بازار تهران گذشته است و ارادتمندان این شهدای گمنام هر روز صبح به نامدارترین مردان خدا سلام می دهند و کار روزانه شان را شروع می کنند.

اول صبح هم که اینجا باشید باز هم شلوغ است اما از امروز دیگر نگاه ها اول از هر چیزی متوجه یک یادمان است که دورتا دورش را با پارچه های ساتن و گل آراسته اند، اینجا یادمان 3 شهید گمنام است، شهدایی که مردم و بازاریان را به سمت خود می خوانند، شهدایی که مهرشان نه فقط در دل مردم ایران بلکه در دل همه آزاده های عالم است و آنچنان فضای معنوی ای را ایجاد کرده اند که حتی خارجی ها نیز به ایشان عرض ادب می کنند و سلام می دهند.

گفتنی است روز گذشته سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس پس از تشیع بازاریان، اصناف و کسبه از مسجد سیدعزیزالله بازار تهران در میدان ارک به خاک سپرده شدند.

این شهدا 28، 26 و 22 ساله و در مناطق عملیاتی مجنون، فاو و حاج عمران، توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد