اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اتحادیه طلا و جواهر برگزار شد

سایت طلا: روز گذشته همزمان با ایام خجسته عید غدیر خم، مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اتحادیه طلا و جواهر برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، در ایام فرخنده عید غدیر خم و در هفته گرامی داشت بسیج، مراسمی با همت پایگاه بسیج صنف طلا و جواهر، بعد ازظهر یکشنبه در سالن اجتماعات اتحادیه طلا و جواهر برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم احمد وفادار، رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن گرامی داشت هفته بسیج، این ایام را به دریادلان بسیجی تبریک گفت.

سید تقی حسینی، رئیس بسیج صنف طلا و جواهر نیز ضمن خوش آمدگویی به حضار، یاد و خاطره شهدا، و همچنین رشادتها و جانفشانی های بسیجیان را در طول 8 سال دفاع مقدس گرامی داشت.

این گزارش حاکیست، در این مراسم، مرتضی سلطانی، مسئول واحد فرهنگی بسیج صنف طلا، با اعلام تبریک عید سعید غدیر، طی سخنانی به تشریح مسائل فرهنگی در این ایام پرداخت.

برپایه این گزارش، در مراسم گرامی داشت هفته بسیج در اتحادیه، حاج عبدالله جعفری مداح اهل بیت به مدح حضرت امیرالمومنین پرداخت.
جواد علی گلی، مسئول تبلیغات لشکر 27 محمدرسول الله(ص) از دیگر سخنرانان این مراسم بود.
وی ضمن اعلام حضور در صحنه و به موقع نیروهای ارزشی در مقاطع مختلف انقلاب بر بصیرت و تیزبینی بسیجیان تاکید نمود، و از آنان خواست با کسب تجربه از تاریخ اسلام بر بینش سیاسی خود بیافزایند.

در انتهای مراسم روز بسیج در اتحادیه، از ایثارگران و بسیجیان این صنف تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است، در این مراسم که با استقبال خوب اعضاء صنف همراه بود، سرهنگ صالحی معاونت سرکلانتر هفتم نیروی انتظامی، سرگرد تمیزی معاونت کلانتری 113 بازار، تیموری رئیس آتش نشانی منطقه بازار، کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، احمد وفادار رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به همراه هیئت مدیره اتحادیه طلا، انجمن اسلامی صنف طلا و جواهر، اتحادیه سازندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر حضور داشتند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد