اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اعضاء صنف طلا و جواهر همگی متعهد، انقلابی و بسیجی هستند

سایت طلا_ مسئول بسیج صنف طلا و جواهر اعلام کرد: همه اعضاء صنف طلا و جواهر دلسوز انقلاب و کشور هستند و در یک جمله می توان گفت که همه آنان بسیجی هستند.

سید تقی حسینی، رئیس بسیج صنف طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا، گفت: بسیج کار فرهنگی را بیشتر از سایر امور در دستور کار خود قرار داده است و در این صنف کار فرهنگی و همچنین تعامل با اتحادیه ها و انجمن ها مهمترین کار بسیج است.

وی ضمن اعلام ارتباط تنگاتنگ با اعضاء هیئت مدیره گفت: بسیج با همه اعضاء و هیئت مدیره دوست و همیار می باشد و بسیج در این صنف پل ارتباطی خوبی بین اعضاء و مسئولان صنف طلا است.

حسینی تصریح کرد: علاقه مندی به نظام و کشور در صنف طلا و جواهر وجود دارد و همگی دوستدار انقلابند و در یک جمله میتوان گفت همه اعضا صنف ما بسیجی هستند. بعضی ها کارت دارند، بعضی ها کارت ندارند، بطوریکه این اتحادیه 33 شهید، تعدادی آزاده و جانباز را تقدیم انقلاب کرده اند.

وی از دیگر فعالیت های بسیج صنف طلا و جواهر را امداد و حل و فصل دعاوی و برشمرد و گفت: بسیج در غالب یک مرکز خیریه به کمک محرومین و مستضعفان شتافته است و این مرکز مکانی برای تجمع دوستان و دستگیری نیازمندان شده است.

رئیس بسیج صنف طلا و جواهر که در هفته بسیج با سایت طلا گفتگو می کرد اعلام کرد: برگزاری سه مراسم عمده در سال مثل روز آزادسازی خرمشهر، هفته دفاع مقدس و روز بسیج برگزاری جلسات هفتگی قرآن از دیگر کارهای این بسیج است.

وی درباره مشکل اخیر مالیاتی صنف طلا و جواهر نیز تائید کرد: در این صنف، اصل مالیات پذیرفته شده است و صنف ما از معدود صنوفی است که بازوی نظام است و تنها مشکل، فقط یه طرح موضوع بر میگردد.

حسینی خاطرنشان کرد: درباره مالیات بر ارزش افزوده دوستان در مجلس تاکید دارند که مالیات از طلا هم مالیات گرفته شود ولی همکاران ما، اعتقاد دارند که فقط از اجرت کار ساخته 3 درصد مالیات اخذ گردد.

حسینی اعلام کرد: گرفتن 3 درصد مالیات از کل طلا، باعث بدبینی و کم شدن مشتریان می شود و گرنه صنف طلا و جواهر مالیات بر ارزش افزوده را قبول دارد و اگر قضیه از این بدتر هم شود پای انقلاب ایستاده ایم.

وی مسئله اخیر مالیاتی را قابل حل دانست و تاکید کرد: این قضیه با تعامل و گفتگو حل شدنی است و فقط در این میان نباید تحت تاثیر جوسازی رسانه ها و برخی روزنامه ها قرار گرفت، بعد از داستان فتنه و طرح هدفمندسازی یارانه ها احتمال شیطنت دشمنان نظام هنوز وجود دارد و امیدواریم با تعقل و همکاری از این مرحله عبور کنیم.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد