اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی تحلیلگران نسبت به نوسانات بازار طلا

یکی از تحلیلگران گفت:احتمالا امروز، نرخ طلا تا 1350 دلار در هر اونس افت خواهد کرد و در همین سطح به پایداری خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بازار طلا امروز را با آرامش شروع کرد و تا به حال، شاهد نوسانات شدیدی در بازارهای استرالیا و آسیا نبودیم.
از طرفی نگرانیهای مداوم منطقه یورو روز به روز گسترش یافته و همین امر موجب افت نرخ یورو در برابر دلار شده است و در حال حاضر بهای دلار در برابر سبد ارزهای اصلی به شدت تقویت شده است.

براساس این گزارش، سرمایه گذاران به صورت مداوم خبرها و تنش های کره شمالی و جنوبی را پیگیری میکنند و همراه با افزایش این درگیری ها، آنان در انتظار تاثیرات مثبت این رویدادها بر بازار طلا هستند.
بهای طلا در بازار استرالیا با افت 1 دلار و 46 سنت، با نرخ 1363 دلار و 19 سنت در هر اونس معامله شد.
در هفته گذشته بهای طلا در پایین ترین سطح به 1350 دلار در هر اونس رسیده بود و بهای این فلز گرانبها در بالاترین سطح در اوایل ماه نوامبر، به سطح 1424 دلار در هر اونس معامله شده بود.

این گزارش حاکیست، تحلیلگر رویترز، وانگ تائو، اعلام کرد: پیش بینی میشود بهای طلا موج منفی و رو به پایینی را شروع خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که نرخ طلا تا پایان این هفته به 1329 دلار و 45 سنت در هر اونس خواهد رسید.
اونگ یی لینگ، تحلیلگر بازار طلا در سنگاپور گفت: احتمالا امروز، نرخ طلا تا 1350 دلار در هر اونس افت خواهد کرد و در همین سطح به پایداری خواهد رسید و پیش بینی میشود بهای طلا بیش از این نیز عقب نشینی خواهد کرد.
وی افزود: در حال حاضر رابطه معکوس دلار و طلا بسیار قوی است و روز به روز تقویت خواهد شد.

برپایه این گزارش، معاملات آتی طلا در بازار ایالات متحده با افزایش 1 دلار و 1 سنت با نرخ 1363 دلار و5 سنت در هر اونس معامله شد.
ارزش یورو در برابر دلار، به پایین ترین سطح خود نسبت به دو ماه گذشته رسید.
برای نجات اقتصاد منطقه یورو، بسته های مالی از طرف اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول ارائه خواهد شد تا در مقابل گسترش بحران موجود در این منطقه جلوگیری شود.

شایان ذکر است، وزرای اتحادیه اروپا، اقدام به تامین مالی و ارائه بسته نجات پولی به ارزش 85 میلیارد یورو بسته وام برای کمک به کسری بودجه منطقه ایرلند خواهد زد./م2
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد