اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد آرام بهای سکه در هفته گذشته

سایت طلا: بازار سکه طی یکهفته گذشته شاهد افزایش بهای انواع سکه بود بطوریکه هر قطعه سکه بهار آزادی در این هفته 2 هزار تومان رشد داشت.

به گزارش سایت طلا، رشد آرام بهای طلا و افزایش تقاضا در زمان اعیاد سعید قربان و غدیر، موجب شده نمودار بهای سکه در هفته گذشته رشد ملایمی داشته باشد. ولی در پی افت شدید بهای جهانی طلا طی اواخر هفته گذشته و تعطیلی بازار تهران، افت جزئی بهای سکه به اول این هفته منتقل شد.

براساس این گزارش، بازار سکه در روز شنبه سکه طرح قدیم را 373 هزار تومان و طرح امامی را 340 هزار تومان به فروش رساند که نسبت به پنج شنبه قبل طرح امامی 2 هزار تومان کاهش داشت و تا روز چهارشنبه بر روی بهای 340 هزار ثابت ماند. در روز چهارشنبه 2 هزار تومان رشد و به 343 هزار تومان رسید. اما طرح قدیم در روز یکشنبه 2 هزار تومان رشد و تا روز سه شنبه به بهای 375 هزار تومان به فروش رسید. در روز سه شنبه طرح قدیم 1 هزار تومان کاهش و هفته را با بهای 374 هزار تومان به پایان رساند.

این گزارش می افزاید، با کاهش 1500 تومان در روز شنبه، بهای نیم سکه در بازار بر روی رقم 170 هزار و 500 تومان قرار گرفت که در روز یکشنبه 500 تومان دیگر افت کرد.
در روز دوشنبه با رشد 1 هزار تومان، بهای نیم سکه به 171 هزار تومان رسید که روز سه شنبه را با ثبات و در روز چهارشنبه با افزایش 1 هزار تومان، 172 هزار تومان در بازار معامله شد.

بنابراین گزارش، ربع سکه اولین روز هفته را با افت 500 تومان و بهای 86هزار و 500 تومان آغاز و تا روز چهارشنبه بر روی این بها ثابت ماند.ربع سکه در روز چهارشنبه با رشد 1500 تومان به مرز 88 هزار تومان رسید.

شایان ذکر است، فعالان بازار سکه، رونق این بازار را طی هفته گذشته همزمان با اعیاد اسلامی و رشد تقاضا خوب توصیف کردند و انتظار دارند این رونق تا اوایل ماه محرم تداوم داشته باشد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد