اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از ایثارگران صنف طلا و جواهر تجلیل شد

سایت طلا: در مراسمی که روز گذشته با حضور فعالین صنف طلا و جواهر برگزار شد، از ایثارگران و خانواده های شهدای صنف طلا و جواهر تقدیر شد.



به گزارش سایت طلا، عصر روز یکشنبه سالن اجتماعات پارک شهر میزبان اعضاء و فعالین صنف طلا و جواهر بود تا در آخرین روز از هفته دفاع مقدس یاد و خاطر رشادتهای سلحشوران این مرز و بوم را گرامی داشته شود.

این مراسم که به همت پایگاه مقاوت بسیج صنف طلا و جواهر برگزار شده بود، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر، سرهنگ خسروی مسئول بسیج اصناف تهران بزرگ، و حجه الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص)، طی سخنانی ضمن بیان گرامی داشت هشت سال دفاع مقدس،آرامش امروز را نتیجه فداکاری ایثارگران در سالهای دفاع مقدس دانستند.

در انتهای مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس، خانواده های شهدا و ایثارگران صنف طلا و جواهر، لوح های تقدیر خود را از دست سخنرانان این مراسم و حاج حمید پویا فرمانده حوزه مقاومت شهید صفارهرندی دریافت کردند.

سرهنگ جواد خسروی فرمانده بسیج اصناف تهران بزرگ در حاشیه این مراسم در گفتگو با سایت طلا گفت: درهفته دفاع مقدس تمام تلاش بسیج اصناف این است که یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده و از آنان تجلیل کند.
امروز پایگاه صنف طلا و جواهر توانست مراسم تجلیلی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در بخش طلا و جواهر داشته باشد.

وی شهدای هر مجموعه و صنف را درّهای درخشانی دانست که مایه زینت آن بخش است و افزود: امروز در این مراسم خانواده شهدا و پیشکسوتانی حضور داشتند که هم با جان خود و هم با مال خود از انقلاب دفاع کردند، و این هفته بهانه ایست برای تجلیل از یاد و خاطر این ایثارگران، که در گفته مقام معظم رهبری این کار کمتر از شهادت نیست.

خسروی راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عبور از خودخواهی ها برشمرد و تصریح کرد: قطعاً وصیت شهدا و آرمان آنان می تواند راهنمایی برای ما باشد که به ما می آموزد آنچه موجب رشد، استقلال و خودکفایی ما می گردد گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری است./ج



انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد