اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اختلافها در برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر تبریز

سایت طلا: نمایشگاه طلا و جواهر تبریز امروز در حالی آغاز به کار میکند که از مدتها پیش اختلافاتی بین اتحادیه تبریز و مسئولین برگزاری نمایشگاه مطرح بود.

به گزارش سایت طلا، نمایشگاه تبریز که یکی از بزرگترین و مطرح ترین نمایشگاه طلا وجواهر در سطح کشور می باشد و این نمایشگاه آغاز کننده نمایشگاههای طلا وجواهر در ایران است، ولی برگزاری نمایشگاه امسال طلا و جواهر تبریز نقطه اختلافات بین اتحادیه طلای این شهر و شرکت برگزار کننده آن شده است.

هاشم پرویزی رئیس اتحادیه طلا وجواهر تبریز در این باره به سایت طلا گفت: با کمال تاسف مسئولین برگزاری این نمایشگاه هیچ گونه هماهنگی با اتحادیه این شهر انجام ندادند و به نوعی حرفهای ما را در بهتر برگزار شدن این نمایشگاه عمل نکردند و در حق این اتحادیه کم لطفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این نمایشگاه هیچ طرح و برنامه ای برای رشد این صنف در نظر گرفته نشده و در روند برگزاری نمایشگاه هیچ مشورتی با این اتحادیه انجام نشد و حتی توصیه ها و ساطت نجفی رئیس سازمان بازرگانی تبریز برای مشارکتی برگزار شدن این نمایشگاه هم عملی نشد.

پرویزی افزود: ما برای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه خیلی تلاش کردیم و حتی چندین نشست هم برگزار کردیم تا بتوانیم مدیریت این نمایشگاه را با هم داشته باشیم و با جذب حداکثری، وسعت نمایشگاه را افزایش دهیم، ولی به نتیجه مثبتی نرسید و متاسفانه برگزاری این نمایشگاه تحویل یک شرکتی شده که در سالهای قبل برگزاری نمایشگاههای سطح پایین را به عهده داشته است.

مجتبی اقتصاد، مسئول برگزاری هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز نیز در گفتگو با خبرنگار سایت طلا گفت: متاسفانه اتحادیه طلا و جواهر تبریز در این نمایشگاه خواسته هایی داشتند که عملی نبود و مذاکرات ما برای همکاری بیشتر به نتیجه نرسید.

وی ضمن انتقاد از مدیریت اتحادیه طلای تبریز، طرحهای مطرح شده از طرف اتحادیه این شهر را فاقد ارزش و اجرای نمایشگاهی دانست.

شایان ذکر است، هماهنگی و مشارکت در اجرای نمایشگاههای طلا و جواهر و بهتر و با شکوه برگزار شدن این نمایشگاهها و رشد صنعت طلا و جواهر می افزاید و امید است دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه ها و مسئولین اتحادیه ها با تفاهم و تعامل فقط به ارتقای صنعت طلا و جواهر کشور در برگزاری این نمایشگاهها توجه کرده و گام بردارند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد