اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افت نرخ یورو در برابر بهای دلار

بهای یورو در برابر دلار نسبت به هفته گذشته که به سطح 1.4283 دلار رسیده بود با افت 4 درصدی مواجه شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بهای دلار امروز با رشد همراه بود.
در مقابل شک و تردید سرمایه گذاران نسبت به نوسانات بازار کالاهای ریسک پذیر، بهای طلا تا حدی کاهش یافت و در مقابل آن قیمت دلار رشد کرد.
بهای یورو در روز سه شنبه در مقابل نگرانی های منطقه یورو و بدهی های کشورهای آلمان و ایرلند، با کاهش 1 درصدی در برابر دلار همراه بود.

برپایه این گزارش، یکی از تحلیلگران بانک مرکزی ژاپن گفت: اگر بازده اوراق قرضه ایالات متحده بیش از پیش افزایش یابد، بهای دلار شروع به حرکت صعودی خواهد داشت.
وی افزود: ازطرفی اگر نرخ بهره بانکی ایالات متحده افزایش یابد، ارزش دلار نیز رشد خواهد کرد.
بهای یورو در برابر دلار نسبت به هفته گذشته که به سطح 1.4283 دلار رسیده بود با افت 4 درصدی مواجه شد.
امروز بهای یورو در برابر دلار به 1.3735 دلار رسید.
سران بانک مرکزی اروپا برای نجات پرتغال از فشار بدهی های این کشور اقدام به کمک بسته مالی به ارزش 1.250.000.000 یورو خواهد کرد.
در حال حاضر مشکلات مربوط به ایرلند و پرتغال نیز، اقتصاد منطقه اروپا و یورو را تحت فشار قرار داده است و دولتمردان اروپایی به دنبال رفع مشکلات کنونی هستند.

این گزارش حاکیست، در روزهای پنج شنبه و جمعه، سران گروه بیست نشستی در سئول کره جنوبی خواهند داشت و کشورهای بزرگ عضو گروه بیست رقابت تنگاتنگی را برای کاهش نرخ ارز و افزایش قدرت رقابتی در عرصه بازار های بین المللی آغاز کرده اند که این مساله موجب تشدید جنگ ارزی خواهد شد .
رهبران گروه بیست باید در این نشست برای مقابله با تشدید این بحران راهکار ارائه کنند . باید از نوسانات بیشتر نرخ ارز در بازارهای بین المللی جلوگیری کرد و نوسانات شدید نرخ ارز به شدت رشد و رونق باثبات و پایدار اقتصادی جهان را تهدید می کند./م2


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد