اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شمارش معکوس برای آغاز نمایشگاه طلا و جواهر تبریز

سایت طلا: هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز، 20تا 24 آبانماه با حضور 60 شرکت در محل نمایشگاه بین الملی تبریز برگزار میشود.

مجتبی اقتصاد مسئول برگزاری نمایشگاه هفتم طلا و جواهر تبریز در گفتگو با سایت طلا گفت:نمایشگاه طلاو جواهر تبریز که بنیانگذار و بانی نمایشگاههای طلاو جواهر در ایران است، هفتمین دوره نمایشگاه خود را از 20 تا 24 آبانماه در نمایشگاه بین الملی تبریز در مساحتی حدود 5 هزار متر مربع برگزار می کند.

وی افزود:در این نمایشگاه، ماشین آلات و لوازم طلا سازی، آبکاری تراشکاری، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، قالب سازی، ریخته گری، مخراجکاری و نگارگری طلا و نقره در معرض دید قرارخواهد گرفت.

مسئول برگزاری این نمایشگاه ضمن اعلام استقبال خوب بازدیدکنندگان طی دوره های قبل اظهار داشت:در نمایشگاه امسال شرکتهای ترکیه ای و نمایندگانی از کشورتایلند و هند حضور دارند و از استانهای اصفهان، تهران، یزد، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، البرز، خراسان رضوی و سمنان در این نمایشگاه شرکت دارند.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز از 20 آبانماه به مدت 5 روز از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تبریز سالن امیرکبیر، پذیرای بازید کنندگان و علاقه مندان به صنعت طلاو جواهر است.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد