اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رکورد 1400 دلار در هر اونس طلا!!!!!!

گزارش ناامیدکننده اقتصادی آلمان و افزایش نگرانی های مربوط به بدهی های منطقه یورو باعث کاهش نرخ یورو شدکه منجر به رشد ناگهانی نرخ طلا گردید.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بهای طلا رکورد جدیدی را به ثبت رساند و به سطح 1400 دلار در هر اونس رسید.
به دنبال نگرانی های مربوط به ارزش یورو و بدهی های این منطقه و افزایش ترس سرمایه گذاران نسبت به رشد نرخ تورم در کشورهای اروپا و آمریکایی، معاملات بازار طلا رونق گرفته و نرخ این فلز گرانبها بیش از پیش افزایش یافت و رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.

براساس این گزارش، بهای نقره به بالای سطح 28 دلار در هر اونس نسبت به 30 سال اخیر رسید و نرخ پالادیوم نیز نسبت به نه سال گذشته به اوج خود رسیده و در سطح 712 دلار و 75 سنت در هر اونس معامله شد.
بهای طلا در بازار هنگ کنگ ، با نرخ 1412 دلار و 75 سنت در هر اونس معامله شد.
یکی از تجار مستقر در سنگاپور گفت: کاهش نرخ دلار آمریکا موجب روند صعودی نرخ طلا شده است، ولی دلار برای دولت ایالات متحده میتواند به عنوان خارج کردن این دولت از فشار تعهدات بدهی باشد، اما بانک های مرکزی آسیایی با ارزان شدن این ارز، نسبت به خرید، حفظ و نگهداری آن اقدام کرده اند.
وی افزود: با وجود افت ارزش دلار و اوضاع اقتصادی نابسامان، این احتمال وجود دارد که بهای طلا در محدوده 1475 تا 1500 دلار در هر اونس در نوسان باشد و حتی این نوسانات امکان دارد تا سه هفته آینده نیز قابل رویت باشد.

این گزارش حاکیست، بزرگترین صندوق بین المللی معاملات طلا SPDR گفت: مقدار ذخایر این صندوق 2.43 تن افزایش یافته است و به سطح 1294.196 تن رسید که در این ماه به بالاترین مقدار رسیده است.
وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز اعلام کرد: انتظار میرود بهای طلا همچنان روند صعودی خواهد داشت و به زودی سطح 1430دلار در هر اونس را تجربه خواهد کرد.

شایان ذکر است، امروز، بهای دلار ثابت بود ولی ارزش یورو کاهش یافت. گزارش ناامیدکننده اقتصادی آلمان و افزایش نگرانی های مربوط به بدهی های منطقه یورو باعث کاهش نرخ یورو شد.
بهای یورو در برابر دلار به 1.3900 رسید. /م2
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد