اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اولین جلسه آموزش مالیات بر ارزش افزوده طلافروشان برگزار شد.

سایت طلا: جلسه آموزش مالیات بر ارزش افزوده ویژه طلافروشان روز گذشته در حالی برگزار شد که برخی از حضار با اعتراض به این قانون و ایجاد سروصدا، جوی متشنج در این مراسم ایجاد کردند.

به گزارش سایت طلا، اولین جلسه آموزش مالیات بر ارزش افزوده، صبح چهارشنبه با حضور رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران و جمع کثیری از طلافروشان، در محل سالن مدرس وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم مراحل اجرایی قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط کارشناس سازمان مالیاتی کشور آموزش داده شد، که سئوالات پراکنده حضار و بعضا اعتراض عده ای به این قانون، آموزش را نیمه تمام گذاشت.

این گزارش می افزاید، پس از ارائه اعتراضات و سئوالات متعدد، احمدی مدیر کل نظارت بر امور اجرایی مالیات بر ارزش افزوده طی سخنانی به سئوالات حاضرین پاسخ داد.

برپایه این گزارش، شرکت کنندگان در این مراسم، به توجیه نبودن مردم و خریداران طلا برای دادن 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده، گرفتن 3 درصد مالیات از کل مبلغ طلای معامله شده، نحوه گرفتن مالیات از طلافروشان در دوره های قبل، عدم آموزش این صنف و برگزاری این مراسم پس از یک ماه و نیم، از اجرای این قانون معترض بودند.

این گزارش حاکیست، احمدی که به یکایک سئوالات معترضین به این قانون پاسخ میداد، در جواب سوالی که طلا و سکه را از جهت 3 درصد مالیات باهم مقاسیه کره بود گفت: در حال حاضر سکه بر اساس اختیارات سازمان مالیاتی کشور از پرداخت 3 درصد مالیات معاف است ولی ممکن است در آینده سکه هم مشمول اجرای این قانون گردد.

به گزارش سایت طلا ، در اواسط این مراسم عده ای با ایجاد سرو صدا و اعتراضات شدید خواهان بهم زدن جلسه و تشویق نمودن دیگران برای ترک جلسه بودند که با صحبتهای مسیحی، مدیر کل مالیات بر ارزش افزوده سازمان مالیاتی شهر تهران، و جواب به اعتراضها و سئوالات، مراسم تقریبا به روال عادی خود باز گشت.

گفتنی است در این مراسم عده ای که به نظر نمی رسید از اعضاء این صنف باشند، بیشترین سروصدا و التهاب جلسه را به عهده داشتند، و اکثر طلا فروشان شناخته شده با طرح سئوالات منطقی سعی در حل مشکل اخیر داشتند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد