اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا در هند و لندن

برای نجات اقتصاد آمریکا، بانک فدرال ایالات متحده اقدام به خرید از خزانه داری این کشور به ارزش 500 میلیارد دلار در مدت زمان پنج ماه خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از مارکت واچ، بهای دلار در روز جاری با کاهش مواجه شد.
بانک مرکزی باید به فکر اضافه کردن محرک های پولی بیشتری برای بهبود اوضاع اقتصادی و بالا بردن ارزش دلار باشد.
تحلیلگران اعلام کردند: ناسالم بودن و افت موقعیت اقتصادی آمریکا باعث شده تا در نهایت فشار بیشتری بر ارزش دلار وارد آید، تا به اینجا که نرخ دلار کاهش یافته و به فکر نجات این ارز بیافتند.
امروز احتمالا بانک مرکزی آمریکا سیاستهای پولی انبساطی جدیدی را ارائه خواهد داد، همچنین برای نجات اقتصاد آمریکا، بانک فدرال ایالات متحده اقدام به خرید از خزانه داری این کشور به ارزش 500 میلیارد دلار در مدت زمان پنج ماه خواهد کرد.

برپایه این گزارش، تقاضای فیزیکی طلا با شروع جشنواره Dhantera هند، به عنوان بزرگترین مصرف کننده این فلز گرانبها در کل جهان، کاهش یافت و نرخ آن به سطح 1350 دلار در هر اونس رسید.
بهای روپیه در مقابل افت نرخ دلار تقویت شد.
قیمت روپیه هند به بالاترین سطح خود، نسبت به دو هفته گذشته رسید و به خوبی در برابر دلار آمریکا، تقویت شد.

این گزارش می افزاید، یکی از فروشندگان شمش طلا در بازار بمبئی گفت: امروز معاملات طلا در حدود 100 کیلوگرم و با نرخ 1354 دلار در هر اونس بود.
کاهش مقدار معاملات و دادوستد طلا به دلیل ابهامات موجود در بازار این فلز گرانبها و انتظار سرمایه گذاران نسبت به اعلام نتایج بانک مرکزی ایالات متحده و نوسانات احتمالی آن است.
یکی از تحلیلگران با اشاره به اقدامات جدید بانک مرکزی آمریکا گفت: احتمالا بانک فدرال تصمیم بر تزریق دلار از بودجه کشوری به اقتصاد این کشور خواهد گرفت، تا از فشار وارده بر دلار بکاهد.

شایان ذکر است، بهای طلا امروز در بازار لندن نیز نوسان زیادی را به همراه نداشت و سرمایه گذاران در انتظار اعلام بانک مرکزی ایالات متحده هستند به همین دلیل از معاملات خود در این بازار دست کشیده اند.
/م2
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد