اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلافروشان در کلاس آموزش رایگان نظام مالیاتی امروز شرکت کنند

سایت طلا: احمد وفادار، رئیس اتحادیه طلا و جواهر از طلا فروشان خواست، امروز 12آبان در کلاس آموزشی مالیات بر ارزش افزوده که توسط سازمان مالیاتی برگزار می شود شرکت کنند.

احمد وفادار رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا، اعلام کرد: اتحادیه طلا و جواهر تهران طی اطلاعیه شماره 19 خود از همه اعضای اتحادیه خواست تا برای آموزش رایگان نظام مالیاتی هر چه سریعتر اقدام کنند، و با حضور در این کلاسها توجیهات لازم درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده را ببینند.

وی افزود: این اطلاعیه به همه مشمولان گروه بند ب این قانون که طلا فروشان را شامل می شود، ارسال شده است، و کلیه واحدها در جریان این اطلاعیه قرار گرفته اند.

وفادار با اشاره به پی گیری این اتحادیه در مورد موضوع مالیاتی صنف طلا و جواهر گفت: مذاکرات همچنان ادامه دارد، وبه نتایج خوبی رسیده ایم وفقط موضوع مالیاتی چند رسته از جمله آبشده فروشها مانده که باید حل گردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره بحث مالیاتی بنکداران نیز به سایت طلا گفت: در پی توافقات انجام شده با سازمان مالیاتی قرار شد، تا 3درصد مالیات بر ارزش افزوده از اجرت و سود بنکداران محاسبه گردد، و این 3 درصد طبق فاکتوری که از کارخانه دار ویا تولید کننده دریافت می گردد و پس از آن فاکتوری که به فروشنده داده می شود اعمال گردد.

شایان ذکر است، جلسه آموزش رایگان مالیات بر ارزش افزوده امروز 12 آبانماه توسط سازمان مالیاتی کشور برگزار می گردد.

در اطلاعیه شماره 15 اتحادیه آمده است: پیرو نامه ارسالی از اداره کل مالیات بر ارزش افزوده به شماره 10863-258 مورخ 26/7/89 در خصوص آموزش و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده و بر اساس فراخوان مرحله چهارم ثبت نام و اجرای این قانون، این سازمان اقدام به برگزاری دوره های آموزش رایگان این نظام مالیاتی توسط متخصصین و مسوولان اجرای این نظام کرده است.

در این فراخوان از کلیه اعضا که تا کنون موفق به گذراندن دوره های آموزشی مذکور نشده اند دعوت به عمل آمده که از ساعت 9 الی 12 ظهر مورخ 12/8/89 در سالن شهید مدرس واقع در خیابان باب همایون،خیابان داور، مقابل کاخ دادگستری،پایین تر از بانک ملی شعبه ارک وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور بهم رسانند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد