اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نوسانات بهای طلا تا چه زمانی ملایم خواهد بود؟

در حال حاضر سرمایه گذاران در خرید طلا محتاطانه رفتار میکنند و تا به حال از نتایج بانک مرکزی بی اطلاع هستند، به همین دلیل بازار طلا روند ملایمی را طی میکند.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بهای طلا در روز جاری با نوسانات ملایمی همراه بود.
سرمایه گذاران تمایل زیادی نسبت به شرکت در معاملات ندارند و در انتظار نتیجه جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی ایالات متحده هستند که از نظر آنها، این جلسه، تعیین کننده سرنوشت ارزش دلار و طلا در بازارهای جهانی می باشد.

براساس این گزارش، انتظار میرود، بانک فدرال متعهد به خرید مابین 250،000،000،000 و 2000000000000 دلار بدهی های خزانه داری آمریکا در ماه آینده می باشد.
پیش بینی میشود دور دوم کاهش نقدینگی و مالی و ضعف اقتصادی آمریکا در روز چهارشنبه براساس نتیجه گیری های مفید سران بانک مرکزی آمریکا به پایان برسد و دولتمردان این منطقه بتوانند ارزش دلار را بالا بکشند.
بهای طلا در روز گذشته در بازار ایالات متحده با رشد 5 دلار و 75 سنت به 1356 دلار در هر اونس رسید.
نرخ طلا در هفته جاری در بالاترین حد به 1365 دلار و 49 سنت در هر اونس معامله شده بود، در حالیکه طلا در ماه گذشته رکورد 1387 دلار در هر اونس را به نام خود کرده بود.

این گزارش حاکیست، رونالد لیونگ، رئیس شرکت چئونگ طلا در هنگ کنگ گفت: در حال حاضر سرمایه گذاران در خرید طلا محتاطانه رفتار میکنند و تا به حال از نتایج بانک مرکزی بی اطلاع هستند، به همین دلیل بازار طلا روند ملایمی را طی میکند.
لئونگ با اشاره به نشست بانک فدرال اعلام کرد:امروز مقدار معاملات طلا بسیار افت کرده است و سرمایه گذاران به یکدیگر سفارش کردند تا اعلام نتیجه گیری بانک فدرال در روز آینده صبر کنند و معاملات خود را به فردا موکول کنند.

برپایه این گزارش، معاملات آتی بازار طلا برای تحویل فوری در ماه دسامبر، در بازار ایالات متحده، با افزایش 5 دلار و 6 سنت با نرخ 1356 دلار و 2 سنت در هر اونس معامله شد.
بیشترین نرخ طلا در روز گذشته به سطح 1366 دلار و 40 سنت در هر اونس معامله شده بود.
هم اکنون، بازار دلار در حالت شکننده ای به سر میبرد، ولی احتمالا با روند صعودی داده های تولیدی ایالات متحده، ارزش دلار نیز رشد خواهد کرد و این تحولات را قبل از نشست بانک فدرال خواهیم دید.

شایان ذکر است، واردات طلای هند در ماه اکتبر بیش از پیش بینی 41.5 تن تحلیلگران رویترز بود و به سطح 43 تن رسیده بود.
یکی از اعضای انجمن طلای هند گفت: بارندگی خوب در این کشور و افزایش محصولات کشاوری در هند و رشد درآمد مردم این کشور، جذابیت سرمایه گذاری برای مصرف کنندگان طلا را با وجود قیمت های بالا، افزایش داده است که یکی از دلایل رشد نرخ این فلز گرانبها بود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد