اونس طلا2322.08
مظنه14,591,000
18 گرم3,368,300
ارزش سکه32,873,523
قدیم (بهار)36,801,000
جدید (امامی)40,101,000
نیم22,700,000
ربع14,700,000

قیمت سکه امروز تغییر می کند ؟

فنی‌های بازار معتقدند که ماندگاری سکه بالای مرز 39 میلیون و 600 هزار تومان مهم است و در صورتی‌که این محدوده حفظ شود احتمال اینکه به ۴۰ میلیون تومان برسد وجود دارد. در غیر این صورت، اگر سکه مرز 39 میلیون و 600 هزار تومان را از دست دهد، ممکن است تا کف کانال ۳۹ میلیون تومان عقب‌نشینی کند.

به گزارش سایت طلا،سکه‌بازان در جریان معاملات نقدی روز گذشته شاهد سقوط قیمت سکه امامی به کانال ۳۹ میلیون تومان بودند. طبق آنچه که در سایت اتحادیه طلا و جواهر درج شده این فلز زرد رنگ داخلی در واپسین ساعات معاملات نقدی دیروز در حدود ۳۹ میلیون و 600 هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

در معاملات پشت خطی شنبه‌شب هم سکه امامی نوسان خاصی را تجربه نکرد و نسبت به روز شنبه رنج شد. معامله‌گران می‌گویند که سکه امامی در مرز حساس قرار دارد و در صورتی که نرخ دلار در دومین روز هفته بار دیگر نزولی شود، احتمال تداوم عقب‌نشینی فلز زرد رنگ محتمل است.

پیش بینی قیمت سکه امروز 6 خرداد

در شرایط کنونی خبر نشست شورای حکام توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده است. این نشست قرار است ۱۴ خرداد برگزار شود. رویترز خبر داده که فرانسه، آلمان و انگلیس پیش‌نویس یک قطعنامه علیه ایران را تهیه کرده‌ اما هنوز آن را در اختیار اعضای شورای حکام قرار نداده‌اند.

بر اساس آنچه رویترز مدعی است به نظر می‌رسد رابطه ایالات متحده و تروئیکای اروپا، بر سر ایران شکرآب شده و این متحدان دیرین بر سر اینکه آیا باید علیه ایران قطعنامه جدیدی را در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تصویب کنند یا نه، با اختلاف نظر جدی روبه‌رو شده‌اند؛ قطعنامه‌ای که به عقیده کارشناسان اگر تصویب شود، می‌تواند بر تشدید تنش‌ها میان ایران و غرب بیفزاید و جهت انتظارات در بازار را تغییر دهد.

فنی‌های بازار معتقدند که ماندگاری سکه بالای مرز 39 میلیون و 600 هزار تومان مهم است و در صورتی که این محدوده حفظ شود احتمال اینکه به ۴۰ میلیون تومان برسد وجود دارد. در غیر این صورت، اگر سکه مرز 39 میلیون و 600 هزار تومان را از دست دهد، ممکن است تا کف کانال ۳۹ میلیون تومان عقب نشینی کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد