اونس طلا2320.76
مظنه14,591,000
18 گرم3,368,300
ارزش سکه32,873,523
قدیم (بهار)36,801,000
جدید (امامی)40,101,000
نیم22,700,000
ربع14,700,000
گزارش آگهی

نگاهی به بهترین هتل های کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین شهرهای جنوبی کشور و همچون نگینی درخشان در آب‌های نیلگون خلیج فارس است. کیش در تمامی فصول سال پذیرای مسافران بسیاری است اما با توجه به آب وهوایی که دارد معمولا اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه میزان مسافرت‌ها به کیش به اوج خود می‌رسد و فصل پیک سفرها به جزیره محسوب می‌شود.

جزیره کیش یکی از زیباترین شهرهای جنوبی کشور و همچون نگینی درخشان در آب‌های نیلگون خلیج فارس است. کیش در تمامی فصول سال پذیرای مسافران بسیاری است اما با توجه به آب وهوایی که دارد معمولا اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه میزان مسافرت‌ها به کیش به اوج خود می‌رسد و فصل پیک سفرها به جزیره محسوب می‌شود. البته کیش در فصل تابستان نیز به دلیل داشتن جشنواره‌ها و برنامه‌های تفریحی مهیج گردشگران فراوانی دارد. از این‌رو هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در کیش برای اقامت مسافران تاسیس شده است که هر یک زیبایی‌ها و امکانات بسیار مناسبی دارند. اما در این میان برخی از انواع هتل کیش به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد دارای طرفداران بسیاری است. اگر می‌خواهید بابهترین هتل های کیش آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش کیش از لوکس‌ترین و بهترین‌های پنج ستاره جزیره است که معماری اصیل آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. سبک معماری و دکوراسیون بنای این هتل برگرفته از معماری تخت جمشید است و فرهنگ و تمدن ایران باستان را به خوبی به تصویر می‌کشد. هتل داریوش دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار متنوع و پیشرفته ای است که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران آپادانا، رستوران پاسارگاد، کافی شاپ و سایر امکانات مورد نیاز اشاره نمود که می‌توانند تجربه اقامتی رویایی در کیش را برای شما رقم بزنند.

هتل مارینا پارک

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس است. این هتل زیبا و باشکوه در سرسبزترین منطقه جزیره قرار گرفته و دارای چشم انداز فوق العاده‌ای به دریا است. طراحی و معماری نمای بیرونی داخلی این هتل کیش کاملا خاص و منحصربه‌فرد است. هتل مارینا پارک دارای واحدهای اقامتی با بهترین امکانات رفاهی و فضایی خیلی لوکس است. این مجموعه مجهز به بهترین رستوران‌ها، کافی شاپ و امکانات تفریحی و رفاهی است و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای سفر به کیش باشد.

هتل ویدا

هتل پنج ستاره ویدا نیز در لیست بهترین هتل‌های جزیره قرار دارد. این هتل شیک و مدرن که فقط چند سال از ساخت آن می‌گذرد دارای ساختمانی 9 طبقه با 145 واحد اقامتی است. هتل ویدا در بلوار موج از بهترین مناطق جزیره واقع شده و دارای فاصله کمی از ساحل و دسترسی عالی به مهم‌ترین مکان‌های جزیره و جاذبه‌های دیدنی آن است. از این‌رو می‌تواند گزینه مناسبی برای سفرهای کاری نیز باشد. این هتل با برخورداری از بهترین امکانات و خدمات رفاهی در محیط لوکس ، مملو از آرامش و تمیز خود توانسته رضایت مهمانان بسیاری را جلب کند.

هتل کوروش

هتل پنج ستاره کوروش نیز یکی از برترین و جدیدترین هتل‌های جزیره است. این هتل مدرن از سال 1397 فعالیت خود را آغاز نمود و دارای ساختمانی 16 طبقه با 198 واحد اقامتی است. این هتل مجلل از امکانات رفاهی بی نظیری برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به سونا، کافی شاپ، استخر، سالن همایش، صندوق امانات، سرویس تاکسی، پارکینگ، آتلیه عکاسی، آسانسور، اتاق چمدان، لاندری روم، جکوزی و ... اشاره نمود. لازم به ذکر است که تمامی انرژی مورد نیاز در این هتل از طریق انرژی خورشیدی تامین می‌گردد و همین ویژگی موجب تمایز آن از سایر هتل‌های کیش شده است.

هتل بین المللی

هتل بین‌المللی کیش یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و محبوب جزیره است که در سال 1396 تاسیس شد. این هتل مجلل در نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند سفری شاد و هیجان‌انگیز به جزیره را تجربه کنند. هتل بین المللی ساختمانی 13 طبقه با 342 اتاق دارد و بیش‌‌تر اتاق‌های آن دارای چشم‌اندازی عالی به دریای نیلگون خلیج فارس هستند و دکوراسیونی بسیار زیبا و دلنشین دارند. از این‌رو اقامت در آن‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. این هتل دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعددی است و با توجه به موقعیت مکانی که دارد دارای دسترسی بسیار خوبی به مهم‌ترین مکان‌های دیدنی کیش و مراکز خریدی مانند مریم و ونوس است. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران، کافی شاپ، سونا، جکوزی و استخر و دوچرخه سواری در ساحل اشاره نمود.

هتل آرامیس پلاس

یکی از جدیدترین و بهترین هتل‌های کیش هتل آرامیس پلاس است که در سال 1399 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل پنج ستاره دارای ساختمانی 14 طبقه با 171 واحد اقامتی است. موقعیت مکانی خوب این هتل و قرارگیری آن در قلب ساحل خلیج فارس موجب شده که دسترسی خوبی به سواحل خلیج فارس، مراکز خرید و سایر جاذبه‌های دیدنی کیش است. این هتل مدرن و لوکس مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات رفاهی است و امکان اقامتی رویایی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. از جمله مهم‌ترین امکانات و خدمات این مجموعه می‌توان به رستوران بزرگ با پخش موسیقی زنده، کافی شاپ 24 ساعته، سونا، جکوزی، سالن اسپای، سالن ورزشی، اینترنت رایگان پر سرعت و حمام ترکی اشاره نمود.

هتل شایان

هتل شایان کیش یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره جزیره است که در مقابل بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش تاسیس شده است. این هتل کیش دارای 55 هزار متر مربع مساحت و 193 واحد اقامتی مجهز و لوکس است. هتل شایان در میدان ساحل جزیره واقع شده و دسترسی عالی به اماکن مهم و دیدنی کیش است. آنچه که بیش‌‌تر موجب متمایز شدن این هتل و پرطرفدار بودن آن شده قرارگیری آن در مقابل بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره است که مسافران با اقامت در آن می‌توانند لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را در کیش برای خود رقم بزنند.

رزرو بهترین هتل‌های کیش با اسنپ تریپ

همان‌‌طور که اشاره شد جزیره کیش به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری داخلی در تمامی فصول سال پذیرای گردشگران فراوانی است. به همین دلیل تنوع انواع هتل و اقامتگاه‌ها در آن خیلی بالا است و مسافران با انتخاب‌های فراوانی روبه‌رو خواهند شد که تصمیم گیری برایشان دشوار است. اما با مراجعه به سایت اسنپ تریپ به عنوان بزرگ‌ترین مرجع رزرو هتل در کشور پیش ازسفر به‌راحتی می‌توانند انواع هتل‌های کیش را مشاهده نمایند و با مقایسه موقعیت، شرایط و هزینه آن‌ها بهترین گزینه را متناسب با بودجه خود رزرو کنند و سفری خاطره‌انگیز و بدون دغدغه داشته باشند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد