اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معافیت‌های مالیاتی برای موجران رعایت کننده سقف اجاره بها + فیلم

مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: معافیت‌های مالیاتی در قالب طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن واجاره برای موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت می‌کنند در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش سایت طلا،سادات مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه براس سکوهای اینترنتی و مشاوران املاک پیش از این ابزار های تنظیم گری وجود نداشت گفت: با اجرای طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن و اجاره که روز گذشته در شورای نگهبان تایید شد و به زودی این طرح ابلاغ می شود ابزار تشویقی و ابزار تنظیم گری برای ذینفعان و بخش های مختلف در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: معافیت مالیاتی برای موجران که به بازار اجاره مسکن کمک می‌کنند و املاک خودشان‌ را براساس سقف قیمتی که تعیین شده است در نظر گرفته می شود و معافیت تبصره ۱۱ را برای این بخش در نظر خواهیم گرفت.

سادات افزود: پیش از این چالشی در این طرح برای تعیین سقف اجاره بها وجود داشت تصمیم گیری های پیش از این در دوره کرونا صورت گرفته بود و با استفاده از ظرفیت و کمک های شورای حل اختلاف مسئله تعیین سقف اجاره بها اجرایی می شود.

سادات اظهار کرد: از چند ماه گذشته با همکاری دستگاه ها اقدام به شناسایی خانه‌های خالی میکنم و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح بتوانیم واحدهای خالی بیشتری را شناسایی کنیم.

وی افزود: این طرح نقش بسیار موثری بین موجر و مستاجر ایفا می‌کند و این طرح می تواند تقش نقش خوبی در تنظیم بازار اجاره مسکن طی امسال ایفا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد