اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش ویژه هوندا E-NS۱،‌ شاسی بلند جدید بازار ایران آغاز شد +‌ قیمت

معین خودرو کراس اوور برقی وارداتی هوندا E-NS1 را در سامانه یکپارچه به فروش گذاشت. در ادامه جزئیات و قیمت این شاسی بلند الکتریکی را مطالعه کنید.

معین خودرو کراس اوور برقی وارداتی هوندا E-NS1 را در سامانه یکپارچه به فروش گذاشت. در ادامه جزئیات و قیمت این شاسی بلند الکتریکی را مطالعه کنید.

معین خودرو که پیش‌تر در این دور واردات محصولاتی نظیر تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری را عرضه کرده است، به‌تازگی هوندا E-NS۱ را رسماً به فروش گذاشت. آخرین اخبار خودرو حاکی از این است که این شرکت کراس اوور تمام برقی هوندا E-NS۱ یا به عبارتی دیگر، وزل برقی را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه و قیمت علی‌الحساب آن را مشخص کرد. هرچند پیش‌تر زمزمه‌هایی مبنی بر واردات این خودرو توسط آروین خودرو به گوش می‌رسید، به نظر معین خودرو زودتر موفق به رساندن محموله خود و طی کردن مراتب لازم جهت فروش رسمی آن شده است.

اشخاصی که در گذشته در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند و حالاً در اولویت برای انتخاب خودرو قرار دارند، می‌توانند در سامانه اقدام به ثبت نام برای هوندا E-NS۱ کنند. قیمت علی‌الحساب این ماشین وارداتی در مبانی ورودی ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. همان‌طور که انتظار می‌رود، قیمت اعلام شده نهایی نیست و همچنین هزینه‌های اضافی از جمله شماره‌گذاری، کرایه حمل و نقل، بیمه شخص ثالث و… در آن لحاظ خواهد شد. در نتیجه باید تا اعلام قیمت نهایی این محصول معین خودرو منتظر ماند.

هوندا ای ان اس ۱ در اصل محصول شرکت مشترک دانگ فنگ و هوندا در چین است و از آنجا که از اوایل سال ۲۰۲۲ به‌صورت رسمی به فروش گذاشته شد، جزو محصولات جدیدتر و به‌روزتر هوندا به حساب می‌آید. این خودرو که یکی از معدود خودروهای تمام برقی بازار ایران در نظر گرفته می‌شود، پیشرانه‌ای با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر دارد و با باتری پک ۶۸.۸ کیلووات ساعتی می‌تواند با یک بار شارژ مسافت تقریباً ۵۰۰ کیلومتر را طی کند.

همچنین نمایشگر ۱۵.۲ اینچی سیستم مولتی مدیا، صفحه آمپر تمام دیجیتال، ایربگ‌های راننده و شاگرد، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و سرپایینی، کروز کنترل و هشدار تصادف از جلو برخی از امکانات رفاهی و ایمنی این کراس اوور الکتریکی وارداتی بازار ایران هستند. این نشان می‌دهد هوندا ای ان اس ۱ از نظر امکانات و تجهیزات هم در سطح مناسبی قرار دارد. پ

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد