اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهای سکه در مسیر صعود

سایت طلا: با وجود نوسان بهاي طلا در هفته گذشته قيمت سكه در بازار با رشد توام بود و هر قطعه سكه بهار آزادي طي يك هفته گذشته 7 هزار تومان افزايش يافته است.

به گزارش سایت طلا، بهای انواع سکه در بازار هفته گذشته با روند صعودی همراه بود این در حالی است که رشد شدید بهای طلا در روز گذشته سبب افزایش بیشتر بهای سکه در بازار داخل خواهد شد.

بنابراین گزارش، تاثیر افت 17 دلار و 20 سنتی بهای طلا در بازار سکه روز شنبه کاهش 4 هزار تومان طرح قدیم و 3 هزار تومان طرح امامی بود و به بهای 353 و 336 هزار تومان به فروش رسیدند که در روز یکشنبه طرح قدیم ثابت ولی طرح امامی 3 هزار تومان دیگر کاهش یافت.

همچنین با اوج گیری بهای طلا در روز دوشنبه سکه بهار آزادی نیز در طرح قدیم و امامی 2 هزار تومان افزایش و طرح قدیم تا روز پنجشنبه به بهای 355 هزار تومان به فروش رسید.

اما طرح امامی با نوسان در روز سه شنبه یک هزار تومان رشد و در چهارشنبه 2 هزار تومان کاهش و به 334 هزار تومان در بازار رسید.

این در حالی است که در روز پنجشنبه با وجود افت بهای طلا سکه طرح قدیم 5 هزار تومان و طرح امامی یک هزار تومان افزایش و با بهای 360 و 335 هزار تومان به این هفته خاتمه دادند.

این گزارش می افزاید، ‌در روز شنبه با افت 2 هزار تومان بهای نیم سکه در بازار روی بهای 168 هزار تومان قرار گرفت که با افت یک هزار تومان در روز یکشنبه و با رشد همان یک هزارتومان در روز دوشنبه مواجه شد از سوی دیگر نیم سکه در روز سه شنبه 500 تومان رشد یافت که با کاهش 500 تومان در روز بعد تا پایان هفته به بهای 168 هزار تومان به فروش رسید.

گفتنی است، افت یک هزار تومان در روز شنبه بهای ربع سکه را در بازار به 85 هزار تومان رساند که در روز دوشنبه یک هزار تومان رشد و در روز چهارشنبه با افت همان یک هزار تومان به رقم آغاز هفته یعنی 85 هزار تومان برگشت.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد