اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

بهترین نرم افزار حسابداری پخش مویرگی

بسیاری از شرکت‌ها برای فروش محصولات خود از روش‌ بازاریابی مویرگی استفاده می‌کنند. اما بازاریابی مویرگی روش‌های بسیاری دارد و همواره ثبت سفارش در این روش بسیار پیچیده است.

بسیاری از شرکت‌ها برای فروش محصولات خود از روش‌ بازاریابی مویرگی استفاده می‌کنند. اما بازاریابی مویرگی روش‌های بسیاری دارد و همواره ثبت سفارش در این روش بسیار پیچیده است. علاوه‌بر این، مدیریت فرایندها و تقسیم مناطق و مسیرها پیچیدگی‌های بسیاری به همراه دارد. بهترین روشی که مدیریت فرایند بازاریابی مویرگی را آسان می‌کند، استفاده از یک نرم افزار حسابداری پخش مویرگی است. در این نرم‌افزارها بخش‌های متنوعی طراحی شده که امکان مدیریت انبار‌داری، سفارش‌گیری، توزیع، تسویه حساب، محاسبه پورسانت، حقوق و دستمزد، گزارشات مالی و مالیاتی را فراهم می‌کند.

نرم‌افزارهای حسابداری مویرگی متنوعی وجود دارند، اما کلیه آن‌ها کاربردی نیستند. ازهمین‌رو در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های بهترین نرم افزار مویرگی را بررسی کنیم؛ علاوه‌بر این بهترین نرم افزار حسابداری پخش مویرگی را بررسی خواهیم کرد.

امکان ثبت منطقه و مسیر؛ مهم‌ترین ویژگی بهترین نرم افزار حسابداری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین نرم‌افزار حسابداری پخش مویرگی باید داشته باشد، امکان ثبت مسیرها و منطقه‌ها است. در روش بازاریابی مویرگی، بازاریابان به‌صورت حضوری به مراکز فروش می‌روند و محصول را به فروش می‌رسانند. ازهمین‌رو باید گزارشی موجود باشد که هر بازاریاب کدام منطقه را بازاریابی کرده است و از چه مسیرهایی عبور کرده است.

قبل از ظهور نرم‌افزارهای پخش مویرگی، ثبت این اطلاعات به‌صورت دستی انجام می‌شد که نیاز به وقت و هزینه بسیاری داشت. اما حالا می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای پخش مویرگی، به‌راحتی این اطلاعات را ثبت کرد. به‌این ترتیب گزارش‌گیری‌های ماهانه و سالانه با دقت بالاتری انجام خواهد شد. البته بازاریابی با روش پخش مویرگی جزئیات بیشتری دارد که در مقاله «پخش مویرگی چیست به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

قابلیت تعریف انواع پورسانت؛ مزیت جذاب بهترین نرم افزار پخش مویرگی

محاسبه پورسانت در نرم افزار حسابداری پخش مویرگی به‌صورت لحظه‌ای و در زمان صدور فاکتور انجام می‌شود. البته در نرم‌افزار پخش مویرگی بخشی برای محاسبه میزان پورسانت ماهانه نیز وجود دارد. میزان پورسانت فروش باتوجه‌به حداکثر و حداقل میزان فروش مشخص می‌شود و برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

توجه داشته باشید که علاوه‌بر میزان فروش، امکان محاسبه پورسانت بر اساس تعداد کالا، تعداد فاکتور، مبلغ کالا و مبلغ فاکتور نیز امکان پذیر است. در نهایت با در نظر گرفتن حالت‌های مختلف، امکان تعریف 16 شرط برای پورسانت‌ها ممکن است. البته این ویژگی‌ها فقط در بهترین نرم افزار پخش مویرگی از مجموعه سپیدار سیستم دیده می‌شود و سایر بهترین نرم افزار پخش مویرگی ممکن است. البته این ویژگی‌ها فقط در بهترین نرم افزار پخش مویرگی از مجموعه سپیدار سیستم دیده می‌شود و سایر نرم‌افزارها برای اعمال پورسانت محدودیت دارند.

دریافت آنلاین سفارش‌ها و گزارش‌های فروش از گوشی ویزیتور

یکی از ویژگی‌هایی که اهمیت بسیاری در نرم‌افزارهای پخش مویرگی دارد، امکان دریافت آنلاین سفارش‌ها است. در بهترین نرم‌افزار حسابداری پخش مویرگی، می‌توان سفارش‌ها را در لحظه از گوشی ویزیتور دریافت کرد و به نرم‌افزار حسابداری وارد کرد. ثبت سفارش بر اساس کنترل‌های تعریف شده با گوشی یا ابزار در اختیار ویزیتور انجام می‌شود.

سپس می‌توان با وارد شدن به نرم‌افزار پخش مویرگی، سفارش‌ها را به‌‌صورت آنلاین وارد کرد تا فاکتورهای مربوطه صادر شود. این ویژگی کمک شایانی به صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مجموعه خواهد کرد.

امکان برنامه ریزی و زمانبندی برای مراجعه حضوری ویزیتورها

برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای مراجعه ویزیتورها به مشتریان، یکی از چالش‌های همیشگی در بازاریابی مویرگی بوده است. این برنامه‌ریزی باید باتوجه‌به نیاز مشتریان انجام شود تا محصولات در بهترین زمان ممکن به دست آن‌ها برسند. از‌همین‌رو در بهترین نرم‌افزار حسابداری پخش مویرگی، قابلیت برنامه ریزی برای هر ویزیتور در نظر گرفته شده است.

در این بخش نام و نام خانوادگی ویزیتور و منطقه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، نوشته می‌شود. سپس باتوجه‌به سوابق فروش و مشتریان، می‌توان به‌صورت روزانه، ماهانه یا هفتگی برنامه ریزی مراجعه به مشتریان را انجام داد.

تفکیک فرایند پخش سرد و گرم؛ برای حفظ کیفیت کالاها

در بازاریابی مویرگی فرایند پخش محصولات به دو بخش سرد و گرم تقسیم می‌شوند. محصولاتی که در بازار متقاضی بسیاری دارند باید از روش پخش گرم به‌فروش برسند تا مشتریان در زمان مناسب محصول مورد نیاز را دریافت کنند. علاوه‌بر این، برخی از محصولات مانند سوسیس و کالباس باید با استفاده از روش فروش سرد و ماشین‌های یخچال‌دار به فروش برسند.

امکان تفکیک فروش سرد و گرم در نرم‌افزار مویرگی حسابداری، به فرایند پخش محصولات نظم می‌بخشد. به‌این ترتیب که نوع ماشین (یخچال‌دار یا معمولی)، اطلاعات راننده و نحوه پخش مشخص می‌شود. سپس باتوجه‌به میزان فروش سرد و گرم می‌توان مشخص کرد که بیشتری فروش از چه روشی بوده و آنالیز میزان فروش به‌راحتی انجام خواهد شد.

بهترین نرم افزار حسابداری پخش مویرگی را از سپیدار بخواهید

در این مقاله ویژگی‌های بهترین نرم افزار پخش مویرگی را بررسی کردیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. اگر نیاز به یک نرم‌افزار پخش مویرگی دارید که کلیه این ویژگی‌ها را داشته باشد و علاوه‌‌بر این، از قابلیت امکان مشخص کردن خط فروش برای کالاها نیز پشتیبانی کند، بهترین گزینه نرم‌افزار حسابداری سپیدار است. این نرم‌افزار مدیریت فروش و بازاریابی مویرگی را بسیار آسان خواهد کرد و امکان گزارش‌گیری لحظه‌ای نیز موجود است. برای استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری پخش مویرگی و خدمات پشتیبانی، فقط کافی است نام سپیدار سیستم را در گوگل جستجو کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد