اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک پیش بینی باور نکردنی درباره قیمت بیت کوین !

تحلیلگران این حوزه، در مورد بالا بودن احتمالی بازار که می‌تواند منجر به اصلاح قیمت تهاجمی شود، هشدار می‌دهند.

تحلیلگران ادعا کردند که بیت‌کوین در بالاترین سطح خود قرار دارد و می‌تواند تا سطح ۴۲هزار دلار سقوط کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا، تحلیل‌های اخیر کارشناسان برجسته ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که بیت‌کوین در حال حاضر بین ۶۳هزار تا ۶۱هزار دلار نوسان دارد و ممکن است برای رکود قابل توجه آماده باشد.

تحلیلگران این حوزه، در مورد بالا بودن احتمالی بازار که می‌تواند منجر به اصلاح قیمت تهاجمی شود، هشدار می‌دهند. همچنین یکی از تحلیلگران حوزه رمزارزها (DonAlt) نگرانی خود را در مورد آزمون‌های تکراری محدوده قیمت پشتیبانی ۶۳هزار تا ۶۱هزار دلار ابراز کرد.

این تحلیلگر گفت: بیت‌کوین به همان سطح قبلی بین ۶۳هزار تا ۶۱هزار دلار بازگشته است. هرچه بیشتر این سطوح تکرار شود احتمال شکستن آن بیشتر است.

او پیش‌بینی کرد که حتی سرمایه‌گذاران صعودی نیز آماده سقوط به سطوح پایین‌تر از ۵۲هزار دلار یا ۴۶هزار دلار هستند.

کریپتوکارنسی نوشت، رضایت در بازار کریپتو اغلب پس از دوره‌های طولانی افزایش قیمت، ظاهر می‌شود، جایی که سرمایه‌گذاران بیش از حد خوش‌بین هستند و ریسک‌های بالقوه را نادیده می‌گیرند. این احساسات می‌تواند هوشیاری بازار و حجم معاملات را کاهش و آسیب‌پذیری در برابر اصلاحات ناگهانی بازار را افزایش دهد و معتقدم تا زمانی که خلاف این مورد ثابت یا تا زمانی که ۶۸ هزار دلار بازپس گرفته شود یا محدوده از دست رفته دوباره بازگردد، بازار همچنان در همین مسیر است.

یک تریدر باسابقه در بازار رمز ارزها معتقد است بیت کوین اکنون به اوج خود رسیده و احتمال دارد به محدوده 30 هزار دلار سقوط کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از مهر ،پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد