اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

راهنمای کامل انتخاب کافه در مشهد: با توجه به سلیقه و موقعیت مکانی شما

اگر‌چه اغلب ما شهر مشهد را به‌عنوان یک مقصد زیارتی می‌شناسیم، این شهر از سایر جهات هم پتانسیل‌های بالقوه‌ای دارد.

اگر‌چه اغلب ما شهر مشهد را به‌عنوان یک مقصد زیارتی می‌شناسیم، این شهر از سایر جهات هم پتانسیل‌های بالقوه‌ای دارد. به‌عنوان مثال، از‌نظر گردشگری یکی از برترین‌ها در کشورمان محسوب می‌شود و جاذبه‌های توریستی فوق‌العاده‌ای دارد؛ از‌سوی‌دیگر، خدمات مختلف در این شهر با بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از چند کافه بسیار زیبا در این شهر نیز دیدن کنید. این کافه‌ها برای داشتن لحظاتی آرام و سرشار از آرامش بی‌نظیرند. در ادامه، به معرفی این کافه‌ها و همچنین بررسی نحوه خرید بلیط قطار مشهد کرج خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین کافه‌های شهر مشهد

در هر گوشه از شهر مشهد که باشید، برای استراحت‌کردن یا چشیدن طعم بی‌نظیر یک نوشیدنی می‌توانید بهترین کافه‌ها را پیدا کنید. بسیاری از افراد موفق در این حوزه، در شهر مشهد کافی‌شاپ دنجی را راه‌اندازی کرده‌اند تا بهترین خدمات را به اهالی شهر ارائه کنند. خبر خوش این‌که با هر سلیقه‌ای می‌توانید کافی‌شاپ دلخواه خود را در مشهد پیدا کنید. تعدد کافه‌ها و رستوران‌ها باعث شده تا انواع سلیقه‌های مختلف را پوشش دهند. در ادامه، چند مورد از بهترین کافی‌شاپ‌های این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

کافه شوکِت

یکی از بهترین کافه‌های شهر مشهد که می‌توانید برای صرف صبحانه یا نوشیدن یک قهوه خوش‌عطر‌و‌طعم انتخاب کنید، کافه شوکِت است. این کافی‌شاپ بیش از هر‌ چیز به صبحانه‌های متفاوت و بی‌نظیرش شناخته می‌شود. صبحانه فرانسوی کافه شوکِت معمولا بیشترین طرفدار را در میان مشتریان دارد و پر از آیتم‌های خوشمزه و دوست‌داشتنی است. کروسان، کاپوچینو، خامه، مربا و عسل، از‌جمله آیتم‌های این صبحانه متفاوت هستند؛ علاوه‌بر‌آن، می‌توانید صبحانه مدیترانه‌ای، صبحانه گرم و چند نوع صبحانه دیگر را نیز امتحان کنید. در کنار این موارد، کافه شوکِت بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم را نیز سرو می‌کند. محیط کافه تقریبا لوکس و مجلل محسوب می‌شود و قسمتی از آن هم روباز است. اگر به‌دنبال کافه‌ای در محدوده بلوار صارمی هستید، کافه شوکِت پیشنهاد مناسبی برای شماست.

کافه عربیکا

این کافه مخصوص کسانی است که صبح زود از خانه خارج می‌شوند و دوست دارند صبحانه را در یک کافی‌شاپ دنج میل کنند. کافه عربیکا از کافه‌های جدید و موفق مشهد است که از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. پکیج‌های صبحانه در روزهای غیرتعطیل بین ساعت ۷ تا ۹، تخفیف‌های ویژه‌ای دارند. اغلب این پکیج‌ها قهوه‌های خوش‌طعم و متفاوتی دارند که از نوشیدن آن‌ها پشیمان نخواهید شد. کافه عربیکا میان‌وعده‌ها و شیرینی‌های بی‌نظیری نیز دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌ها را امتحان کنید. این کافه در محدوده بلوار هاشمیه واقع شده و دسترسی آسان با انواع وسایل نقلیه به این ناحیه وجود دارد.

کافه کولینان

در میان انواع کافه‌ها، روف‌گاردن‌ها زیبایی ویژه‌ای دارند که آن‌ها را به کافه‌های محبوب مشتریان تبدیل می‌کنند. کافه کولینان یکی از معروف‌ترین روف‌گاردن‌های مشهد است که در نزدیکی کوه‌سنگی قرار دارد. این کافه در‌حقیقت در طبقه سوم رستوران قصر درویش قرار گرفته و ورودی سمت راست رستوران در طبقه سوم به آن می‌رسد. کافه کولینان نیز صبحانه‌های باکیفیتی را سرو می‌کند که نظر مشتریان را به خود جلب کرده‌اند. تنوع، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های منوی این کافه است. از دیگر نقاط قوت کافه کولینان، می‌توان به دکور زیبا، سقف شیشه‌ای، محوطه روباز و دکور تولد، اشاره کرد.

کافه هالیدیز

کافه‌رستوران هالیدیز، بهترین انتخاب برای کسانی است که به‌دنبال یک کافه‌باغ زیبا و سرسبز هستند. این کافه در یک محوطه بزرگ و روباز واقع شده است و یک آب‌نمای بزرگ و زیبا هم در وسط حیاط قرار دارد. این کافه منوی کاملی از انواع غذاها، نوشیدنی‌ها، صبحانه و … ارائه می‌کند. شما می‌توانید انواع پیش‌غذا و سوپ را در کافه هالیدیز سفارش دهید. همچنین غذاهای ایرانی خوش‌طعم و لذیذ نیز در این کافه سرو می‌شوند. این کافی‌شاپ نیز در بلوار هاشمیه واقع شده است.

کافه نیپر

دوستداران سبک مینیمال، همیشه کافه نیپر را انتخاب می‌کنند. این کافی‌شاپ به‌سبک مینیمال دیزاین شده و سادگی خاصی در فضا جریان دارد. نکته جالب درباره کافه نیپر، تنوع در غذاهای بین‌المللی آن است. در کنار چندین نوع صبحانه متفاوت و خوش‌طعم، انواع پیتزاهای جدید و جذاب و همچنین ماکیان و برگر در رنگ‌ها و طعم‌های متفاوت سرو می‌شوند. اگر به‌دنبال کافه‌ای در محدوده ملک‌آباد هستید، کافه نیپر انتخاب خوبی است. اگر با بلیط قطار مشهد کرج به مرکز ایران سفر کنید، تعداد زیادی از کافه‌های مشابه نیپر را در این شهر مشاهده خواهید کرد.

کافه تراس

کافه‌ تراس در نزدیکی پارک ملت واقع شده و به‌همین‌خاطر عده زیادی از افراد پس از بازدید از پارک ملت، سری هم به این کافه جذاب می‌زنند. کافه تراس در واقع تراسی رو به شهر است که نمای بی‌نظیری از چرخ‌وفلک پارک ملت دارد. این کافه اتاقی با ظرفیت ۲۵ نفر دارد که می‌توانید تولدها را در این اتاق جشن بگیرید. منوی کافی‌شاپ تراس تکمیل است و علاوه‌بر نوشیدنی‌های مختلف، غذاهایی مثل پاستا، پیتزا، برگر و … هم با بالاترین کیفیت در کافه تراس طبخ و سرو می‌شوند. اگر در اطراف محدوده وکیل‌آباد هستید، حتما سری به کافه تراس بزنید.

پیش فروش بلیط قطار مشهد کرج در فلای تودی

قطعا علاوه‌بر آن‌چه گفته شد، کافی‌شاپ‌های متعدد دیگری هم در شهر مشهد وجود دارند که در میان آن‌ها می‌توانید کافه موردعلاقه خود را پیدا کنید. برای سفر به مشهد ابتدا باید با فلای تودی آشنا شوید. پلتفرم فلای تودی یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه خدمات گردشگری است که این روزها پیش فروش قطار را انجام می‌دهد. چنان‌چه در سفرهای خود از قطار یا هواپیما استفاده می‌کنید، می‌توانید وارد سایت فلای تودی شده و بلیط موردنظرتان را خریداری کنید. با استفاده از فرصت پیش فروش بلیط قطار، از بابت اتمام موجودی نگران نخواهید بود. برای رزرو اقامتگاه، اخذ ویزای توریستی، رزرو تور گردشگری و.‌.‌. نیز فلای تودی در خدمت شماست. این مجموعه بهترین خدمات را با حداقل هزینه به شما همراهان گرامی ارائه خواهد داد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد