اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا فروشان هرچه زودتر در سایت مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کنند

سایت طلا :احمد وفادار از همه طلافروشان خواست در راستای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده سریعتر در سایت سازمان مالیاتی کشور ثبت نام کنند .

به گزارش سایت طلا : احمد وفادار ، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مراسم اعطای جواز کسب به اعضاء جدید این صنف در روز سه شنبه گفت : لازم است همه اعضاء در این صنف تا پایان آبانماه در سایت مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کنند تا مشمول جرایم مالیاتی نگردند.

وی از همه طلافروشان خواست تا در کنار 7 درصد سود 3 درصد مالیات برارزش افزوده را در فاکتورهای خود قید کنند تا به عنوان مدرک مستدل موجود باشد.

وی از وعده روسای مالیات کشور برای پایین آمدن ضرایب مالیاتی برای طلا فروشان خبرداد و گفت: باپیگیری های این اتحادیه وجلسات متعدد با مسئولان مالیاتی و نمایندگان مجلس امیدواریم که این صنف مورد تظلم قرار نگیرد.

وی اعلام کرد : مسئولان مالیاتی متذکر شده اند که کاری به گذشته مالیاتی مودیان این صنف نخواهند داشت و از مهر امسال به بعد مبداء کار مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همچنین از همه طلا فروشان و فعالان این صنف خواست تا دوازدهم آبانماه در کلاس آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در محل سازمان مالیاتی کشور شرکت کرده و در مورد اجرای این قانون توجیه گردند .

گفتنی است، وفادار در این مراسم از تلاش این اتحادیه برای حذف عوارض ورود جواهر به کشور نیز خبر داد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد