اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

چالش برانگیزترین باس فایت های دنیای گیم!

سخت‌ترین باس‌فایت‌های تاریخ ویدئوگیم: Malenia در Elden Ring، Valkyrie Queen در GOD OF WAR 2018، ویرجیل در Devil May Cry 3 و Ornstein & Smough در Dark Souls. هر کدام از این باس‌فایت‌ها با چالش‌ها، شخصیت‌پردازی عمیق و تأثیرگذاری بر گیم‌رها به یاد مانده‌اند.

سخت‌ترین باس‌فایت‌های تاریخ ویدئوگیم: Malenia در Elden Ring، Valkyrie Queen در GOD OF WAR 2018، ویرجیل در Devil May Cry 3 و Ornstein & Smough در Dark Souls. هر کدام از این باس‌فایت‌ها با چالش‌ها، شخصیت‌پردازی عمیق و تأثیرگذاری بر گیم‌رها به یاد مانده‌اند.

سخت ترین باس فایت های تاریخ ویدئو گیم!

باس‌فایت‌ها، همان آدم بد های داستان بازی ها یا همان غول های مرحله آخر ، همواره یکی از ارکان اساسی و شاخص‌های کلیدی در دنیای ویدئو گیم به حساب می‌آیند؛ چرا؟ چون هر طراح بازی ماهر و باتجربه ای آگاه است که علاوه بر جنبه‌های بیسیک و اصلی یک بازی، مثل گیم‌پلی، گرافیک، روایت داستان و غیره، خلق شخصیت‌های چشمگیر و ماندگار نیز از جمله مهم‌ترین عوامل در پیروزی یک بازی ویدیویی به شمار می‌رود. در این پروسه‌ی شخصیت‌پردازی، ما همیشه با دو جناح همیشگی روبرو هستیم؛ یک طرف نماد خوبی و جنبه های مثبت ، که اغلب خود ما هستیم و طرف منفی، که نقش شخصیت‌های ضد قهرمان را ایفا می‌کنند. من در این مطلب از بلاگ جیب استور قصد دارم شما را با برخی از به یادماندنی‌ترین و سخت ترین باس‌فایت‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی آشنا کنم.

سخت ترین باس فایت های تاریخ ویدئو گیم

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، یکی از موثرترین و تاثیرگذارترین عناصر در هر بازی ویدیویی، در هر ژانری که باشد، باس فایت‌ها یا غول‌های مرحله‌ آخر هستند. این شخصیت‌های منفی همان‌ها هستند که قادرند یک بازی را برای همیشه در ذهن گیمر‌ها نقش ببندند. بر همین اساس، در ادامه قصد دارم شما را با چندین نمونه از کاریزماتیک‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین باس فایت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی آشنا کنم. این باس‌فایت‌ها نه تنها به خاطر چالش‌هایی که دارند ، بلکه به دلیل شخصیت‌پردازی عمیق و فراموش‌نشدنی‌شان، در حافظه گیمر ها جای گرفته‌اند.

باس فایت Malenia؛ نیمه خدا !

بی‌شک، نیازی نیست که با جزئیات چالش‌های باس‌های بازی Elden Ring آشنا شوید؛ Malenia یکی از مشهورترین و در عین حال دشوارترین باس‌های این بازی به شمار می‌رود. او در دل درخت مقدسی جای گرفته است که در یک منطقه مخفی و دورافتاده از دنیای بازی قرار دارد. Malenia، خواهر Miquella است و هر دو به عنوان فرزندان Empyrean شناخته می‌شوند، موجوداتی با خون و ویژگی‌های نیمه‌خدایی. داستان Malenia با یک بیماری ویرانگر به نام Scarlet Rot گره خورده است، که نه تنها به او قدرت‌های ویژه‌ای می‌بخشد بلکه او را به یکی از قدرتمندترین و ترسناک‌ترین موجودات در این بازی تبدیل کرده است. هر رویارویی با او، نه فقط یک نبرد است، بلکه تجربه‌ای است که بازیکنان را به حدی چالش می‌کشد که مرز بین پیروزی و شکست، در هاله‌ای از مه غلیظ و اسرارآمیز پنهان می‌شود. گیمر های زیادی بخاطر این بازی تصمیم به خرید گیفت کارت استیم گرفته اند پیشنهاد می کنیم این بازی هیجان انگیز را از دست ندهید !

Valkyrie Queen؛ یک بازمانده..

آیا گیمری هست که فراموش کرده باشد، سری بازی‌های GOD OF WAR چه نبردهای عظیم و باس فایت های تاریخی ای را به تصویر کشیده‌اند؟ از زئوس و هلوس گرفته تا شیاطین و خدایان رومی که هر یک قادر به برانگیختن وحشت و هیجان بوده اند. شاید شما نیز همچون بسیاری از دوستداران و منتقدین دیگر، احساس کرده‌اید که GOD OF WAR 2018 و رگناروک نتوانسته‌اند با باس فایت‌های خود، به عظمت داستان‌های کلاسیک این مجموعه دست یابند؛ اما، اگر از این مسئله بگذریم، باس فایت با کویین والکری در نسخه 2018، یکی از کاریزماتیک‌ترین، درخشان‌ترین و دشوارترین مبارزات بازی بود. ملکه والکری، این موجود تنها و بی‌کس، در برابر شما قرار می‌گیرد و با تمام قوا برای نابود ساختن شما تلاش می‌کند!

Vergil ؛ برادری از جنس تاریکی!

زمانی که آن درام باستانی و پر احساس را در یک بازی چالش‌برانگیز با یک باس فایت هیجان‌انگیز ترکیب می‌کنید، نتیجه شخصیت ویرجیل در بازی Devil May Cry 3 می‌شود؛ ویرجیل، برادر دوقلوی دانته و یکی از نقش‌های کلیدی در مجموعه بازی‌های Devil May Cry است. هر دو فرزندان Sparda، شیطانی قدرتمند، و ایوا، یک زن انسان، هستند. در دوران کودکی، این دو برادر به طرز دردناکی از هم جدا شدند، زمانی که شیطان‌ها به خانه‌شان حمله‌ور شده و مادرشان را به قتل رساندند. این فاجعه‌ای بود که سرنوشت آنها را شکل داد و بر هر دو برادر تأثیر عمیقی گذاشت؛ دانته به دنبال انتقام و شکار شیطان‌ها افتاد، در حالی که ویرجیل به دنبال قدرتی بی‌پایان بود تا دیگر هرگز آسیب‌پذیر نباشد. این تراژدی در نهایت در Devil May Cry 3 به یک رویارویی حماسی بین این دو برادر انجامید، جایی که درام، عشق برادرانه و تراژدی به اوج خود می‌رسد، چرا که هر دو در جستجوی فهم و رهایی از گذشته‌ای دردناک به نبردی سرنوشت‌ساز پا می‌گذارند.

Ornstein & Smough؛ دو شوالیه غول پیکر!

خب ، شما بگویید؛ مگر می‌شود حرف از باس فایت های سخت و به یادماندنی دنیای ویدئو گیم بشود و بازی دارک سولز در موارد جای نگیرد؟، این دو غول عظیم الجثه ، اورنستین و اسمو دو شوالیه غول پیکر هستند که در بازی Dark Souls وظیفه محافظت از آخرین کلیسا را در برابر شما دارند؛ اورنستین ، یکی از چهار شوالیه افسانه ای Gwyn است که در داستان بازی دارک سولز یکی از قاتلین اژدها ها است؛ او بسیار سریع و تنومند است و در کنار نیزه ترسناکی که دارد قدرت آذرخش را در اختیار دارد. همکار او برای محافظت از آخرین کلیسا یعنی اسمو ، یک غول واقعی است؛ او بزرگ ، چاق و سنگین است و بخاطر سالها کشتار های بی رحمانه در نبرد های بزرگ لقب جلاد را به خود گرفته و حتی در بین شوالیه های Gwyn هم پذیرفته نشد؛ او دو چکش غول پیکر دارد که می‌تواند با آن ها دشمنانش را له کند. بی شک این ذوج قدرتمند هم در دسته باس فایت های سخت و به یاد ماندنی این مطلب قرار می‌گیرند.

Psycho Mantis؛ شروری عجیب با گذشته ای غم انگیز...

Psycho Mantis یکی از شخصیت‌های منفی منحصر به فرد در بازی Metal Gear Solid است که توسط Hideo Kojima به تصویر کشیده شده و جان گرفته است. او یکی از اعضای گروه تروریستی FOXHOUND است و به خاطر قدرت های ذهن خوانی و تله پاتی خود شناخته شده است. مانتیس در شوروی به دنیا آمده و از کودکی شاهد آتش‌سوزی بزرگی بود که در آن مادر خود را از دست داد و قسمت تلخ ماجرا این است که مسئول آن آتش سوزی پدرش بود! این تجربه باعث شد تا قدرت‌های تله‌پاتیک او بیدار شود، و از همان زمان او توانست افکار دیگران را بخواند. او در مبارزه می‌تواند حرکات شما را به طور دقیق تشخیص دهد و همین او را یکی از به یاد ماندنی ترین باس فایت های تاریخ ویدئو گیم کرده است.

گیفت کارت استیم از کجا بخریم؟

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید و آشنایی با داستان زندگی شرور ها و باس فایت های منفور بازی ها برای شما جالب بوده باشد؛ شما برای تجربه اکثر این بازی ها و خرید آن می‌توانید از پلتفرم استیم و گیفت کارت استیم استفاده کنید؛ برای خرید گیفت کارت استیم هم می‌توانید از خدمات جیب استور استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد