اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین قیمت انواع موبایل در ایران اعلام شد+ جدول 2 ادیبهشت

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت ۱۲ امروز دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به قیمت هشت میلیون و ۲۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت دارد.

به گزارش سایت طلا، جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است؛

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت ۱۲ امروز دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به قیمت هشت میلیون و ۲۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت دارد. همچنین، شیائومی ردمی نوت ۱۲S نیز با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، هشت میلیون و ۱۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

اگر دنبال ردمی نوت ۱۲ پرو هستید باید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای این گوشی هزینه کنید.

برای خرید یک گوشی میان‌رده سامسونگ باید بودجه‌ای حدود ۱۰ میلیون تومان داشته باشید (البته با کمتر از این مقدار نیز می‌توانید یک موبایل مناسب از سامسونگ خریداری کنید.)

گوشی گلکسی A۳۴ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۱۱ میلیون و ۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که گوشی سامسونگ گلکسی A۲۴ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۱۰ میلیون و ۴۸ هزار تومان قیمت خورده است. برای اطلاع از مدل‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

از پرفروش‌ترین گوشی‌های آیفون در بازار نیز مدل آیفون ۱۳ با پارت‌نامبر CH/A است که ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی دارد. همچنین، آیفون ۱۱ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت آیفون ۱۲ پرومکس با پارت‌نامبر ZD/A نیز در سایت‌های اینترنتی ۶۲ میلیون تومان ذکر شده است.

برای اطلاع از قیمت مدل‌های دیگر گوشی آیفون، شیائومی و سامسونگ جدول زیر را بخوانید.

*توجه داشته باشید که قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد