اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقف شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد+ مبلغ

بالاترین شهریه‌ مدارس غيردولتی با در نظرگرفتن فوق برنامه، ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

به گزارش سایت طلا، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی از امروز خبر داد و گفت: در این آیین‌نامه تکلیف مدارسی که شهریه اضافی می‌گیرند، حقوق و بیمه معلمان مدارس غیردولتی مشخص شده است.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص نارضایتی خانواده‌ها از شهریه‌های نجومی برخی مدارس غیردولتی، اظهار کرد: بالاترین شهریه‌ مدارس غیردولتی با در نظر گرفتن فوق برنامه، ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

وی از ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی از امروز خبر داد و افزود: اگر مدرسه‌ای بیشتر از شهریه اعلامی ما، رقمی را اخذ کند، شهریه اضافی از حساب مدرسه برداشته می‌شود و به خانواده‌ها بازگردانده می‌شود.

محمودزاده درباره ساعات کار و پرداخت حقوق معلمان مدارس غیردولتی، اظهار کرد: قرار شده است معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی با ۲۵ ساعت تدریس به صورت تمام وقت محسوب شده و بیمه و دستمزد مشخص می‌شود.حقوق این دسته از معلمان تقریبا نزدیک «نصف» نسبت به وضعیت موجود افزایش می‌یابد.

وی درباره رتبه‌ّبندی مدارس غیردولتی گفت: رتبه‌های بین یک تا ۵ متناسب با موضوعات در حوزه نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی تعیین می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند رتبه‌ها را در سامانه سازمان و تابلوی مدارس درج می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد