اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده / گرانی ادامه دارد؟

تحلیلگران عقیده دارند تشدید تنش‌ها یا آرام شدن درگیری‌ها در خاورمیانه تاثیر قابل توجهی بر بازارها دارد. اما با توجه به اینکه فدرال رزرو آمریکا قصد ندارد نرخ بهره را به این زودی‌ها پایین بیاورد، بنابراین روند افزایش قیمت طلا ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا،فلز زرد این هفته در مسیر پنجمین افزایش هفتگی خود قرار گرفت زیرا عدم اطمینان سیاسی در خاورمیانه فشارهای ناشی از دورنمای افزایش نرخ های بهره آمریکا را تحت الشعاع قرار داد.

هر اونس طلا هفته گذشته را با قیمت 2367 دلار آغاز کرد و در حال حاضر 2390 دلار می باشد.

ترس از اقدامات متقابل ایران و رژیم صهیونیستی تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن را افزایش داده و قیمت آن را بالا برده است.

آخرین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان داد که وال استریت و مین استریت همچنان بر روی شمش شرط می‌بندند تا علیرغم رشد سریع و عدم اصلاح آن، سود بیشتری کسب کنند.

کالین سیزینسکی، استراتژیست ارشد بازار گفت: "من برای هفته آینده خوشبین هستم." «در این مرحله، ریسک‌های کلان همچنان بالاست، زیرا بسیاری از موقعیت‌های سیاسی در حال حاضر نوسان دارند

آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی، معاملات طلا را در هفته آینده شاهد است. او گفت: «قدرت طلا در مواجهه با تعویق کاهش نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی قابل توجه است، اما به دلیل توقف کوتاه مدت است». من انتظار عقب نشینی عمیق یا طولانی ندارم، اما حداقل یک مکث چند روزه.

دانیل پاویلونیس، کارگزار ارشد کالا در RJO Futures، گفت که درگیری های ژئوپلیتیکی به افزایش قیمت طلا ادامه خواهد داد، حتی اگر تشدید فوری وجود نداشته باشد.

این هفته، 14 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند که 10 کارشناس، یا 71 درصد، انتظار داشتند که قیمت طلا در هفته آینده حتی بالاتر رود، در حالی که سه تحلیلگر، 21 درصد، حفظ طلا را ثابت کردند. تنها یک تحلیلگر، یا 7 درصد از افراد مورد بررسی، کاهش قیمت را پیش بینی کردند.

در همین حال، 149 رای در نظرسنجی آنلاین کیتکو به صندوق ریخته شد که سرمایه گذاران خیابان اصلی نسبت به چشم انداز فلز گرانبها در این سطوح بالا نگران هستند. 95 تاجر خرده‌فروشی که 64 درصد را نمایندگی می‌کنند به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 29 یا 19 درصد دیگر پیش‌بینی کردند که این میزان کمتر خواهد بود، در حالی که 25 پاسخ‌دهنده یا 17 درصد انتظار دارند که این فلز گرانبها در هفته پیش رو روند نزولی داشته باشد.

با توجه به ریسک ژئوپلیتیکی که اخیراً تمام اکسیژن را در بازارها جذب کرده است، هفته آینده نیز نسبتاً سبک دیگری برای داده های اقتصادی خواهد بود.

دارین نیوسام، تحلیلگر ارشد بازار گفت که طلا برای عقب نشینی به تاخیر افتاده است، اما او هنوز هم چنین چیزی را نمی بیند.

نیوسام گفت: «بازار بیش از حد خرید شده است و احتمالاً برای رهایی از فشاری که می تواند ایجاد شود، نیاز به فروش دارد. اما این روند همچنان رو به افزایش است و با توجه به اینکه انتظار می‌رود تنش‌های ژئوپلیتیکی از هم‌اکنون تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر آینده افزایش یابد، طلا احتمالاً به خرید پناهگاه امن برای سرمایه‌گذاری ادامه خواهد داد.

جیمز استنلی، استراتژیست ارشد بازار در Forex.com نیز شاهد ادامه صعود فلز زرد است.

به گزارش سایت طلا،تحلیلگران عقیده دارند تشدید تنش‌ها یا آرام شدن درگیری‌ها در خاورمیانه تاثیر قابل توجهی بر بازارها دارد. اگر شرایط ژئوپلیتیکی در این منطقه آرام شود، قیمت طلا هم پایین می‌آید و روند خرید آن به عنوان یک پشتوانه ایمن متوقف می‌شود اما با توجه به اینکه فدرال رزرو آمریکا قصد ندارد نرخ بهره را به این زودی‌ها پایین بیاورد، بنابراین روند افزایش قیمت طلا ادامه خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد