اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

راهنمای خرید در تور ترکیه؛ چه چیزهایی در ترکیه ارزان است؟

وان ترکیه به خرید معروف است؛ پس اگر تصمیم گرفته‌اید با تور وان به این شهر سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم از خرید غافل نشوید

وان ترکیه به خرید معروف است؛ پس اگر تصمیم گرفته‌اید با تور وان به این شهر سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم از خرید غافل نشوید؛ اما از آنجایی که خیلی‌ها بار اولی است که به این شهر سفر می‌کنند و ممکن است اطلاعات زیادی در خصوص خرید نداشته باشند،قصد داریم در مورد خصوص اجناس ارزان در وان و بهترین مراکز خرید آن صحبت کنیم.اگر با تور ترکیه لحظه آخر قصد سفر به این شهر را دارید، همراه ما باشید تا در طول این سفر خریدی مقرون به صرفه و مفید را تجربه کنید.

از وان ترکیه چه چیزهایی را می‌توانیم ارزان بخریم؟

در وان ترکیه مراکز خرید متعدد و متنوعی وجود دارد. اگر با تور وان به این شهر سفر کنید شاهد بازارهای سنتی و تاریخی و مراکز خرید شیک و لوکس هستید و تنوع اجناس بالاست. در هر یک از این بازار و مراکز خرید اجناس رنگارنگ و سوغاتی‌های معروف ترکیه را مشاهده خواهید کرد. جالب است بدانید فرش و قالی ترک، زیورآلات، ظروف مسی و برنجی، قهوه جوش، قلیان و لباس‌های همراه، شیرینی‌های خوشمزه ترکی و... که از جمله سوغات اصلی این شهر هستند در بازارهای سنتی آن به چشم می‌خورند.

هر چقدر از بازارهای سنتی با سوغات معروف و زیبا فاصله بگیریم و به سمت مراکز خرید لوکس و شیک برویم، شاهد لباس و کیف و کفش‌های برند هستیم که با قیمت استثنایی به فروش می‌رسند. اگر با تور ترکیه لحظه آخر به وان سفر کردید بازدید از مراکز خرید را فراموش نکنید. در این مراکز نمایندگی برندهای معروفی مانند آدیداس، ویکتوریا سکرت، برشکا، زارا، پول اند بیر، ماسیمو دوتی، ال سی وای کیکی و... شعبه دارند. جالب است بدانید قیمت کالاهای برند در این مراکز بسیار مناسب است. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به فروشگاه‌های برند بزنید و کالاهای محبوب خود را با تخفیف ویژه و ارزان خریداری کنید. در نتیجه باید گفت سوغات و کالاهای برند در وان ترکیه اصولا تخفیف می‌خورند؛ پس بودجه‌ای را برای خرید در نظر بگیرید.

بهترین زمان حراج در وان ترکیه

مسلما همه مسافران دوست دارند زمانی به شهر وان سفر کنند که با انبوهی از حراجی و قیمت‌های مناسب مواجه شوند. در این خصوص باید بگوییم بهترین زمان حراج در وان ترکیه آخر هر فصل و اعیاد مهم مانند عید فطر است. در نیمه دوم ماه دسامبر یعنی اوایل دی ماه تا اوایل ژانویه مهم‌ترین حراجی‌های وان را مشاهده می‌کنید. البته این مسئله را هم فراموش نکنید که در این ایام تعداد گردشگران افزایش میابد و باید خود را برای وان شلوغ آماده کنید.

ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید در وان ترکیه

سردرگم نشوید! برای خرید در وان فقط به مراکز خرید معتبر و ارزان آن مراجعه کنید. اگر هدف شما خرید سوغاتی و کالاهای سنتی است که باید به سمت بازارهای سنتی این شهر بروید؛ اما اگر می‌خواهید سری به فروشگاه‌های برند بزنید و لباس و کیف و کفش بخرید؛ ما به شما مراکز خرید زیر را پیشنهاد می‌کنیم که از نظر قیمت و کیفیت در سطح مناسبی قرار دارند:

متروپولیتن: یکی از برترین مراکز خرید وان، مرکز خرید متروپولیتن است. این مرکز خرید شامل چندین فروشگاه از برندهای معروف ترکیه است. قیمت کالاها در این مرکز خرید اصولا مناسب بوده و در برخی ایام سال تخفیفات ویژه‌ای روی محصولات می‌خورد.

بازار AVN وان: این مرکز خرید یکی از محبوب‌ترین پاساژهای وان است که 5 طبقه است. اگر به دنبال حراجی‌های وان هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این مرکز خرید بزنید. این مرکز فروشگاه‌های مختلفی در حوزه لباس، کیف و کفش و اکسسوری دارد و همچنین یک طبقه آن را فودکورت تشکیل می‌دهد.

آیدین پریهان ام وی ام: مرکز خرید پریهان محیطی آرام و زیبا دارد که بیشتر حراجی‌های ترکیه را می‌توانید در آن پیدا کنید. این مرکز خرید در کنار فروشگاه‌های مختلفی که دارد سالن سینما، بولینگ و گیم نت هم دارد.

مرکز خرید آتایوس سیلور: اگر به دنبال تخفیف و کالاهای ارزان هستید، سری به مرکز خرید آتایوس سیلور بزنید. در این مرکز خرید انواعی از مغازه‌های زیورآلات و اکسسوری را می‌توانید مشاهده کنید که قیمت خوبی روی اجناس خود دارند.

بهترین زمان رزرو تور ترکیه برای خریدی ارزان

اگر اصلی‌ترین هدف شما خرید از ترکیه است و ترجیح می‌دهید در فصلی سفر کنید که از دیدن تخفیف‌ها شگفت‌زده شوید، پیشنهاد می‌کنیم در زمستان یا مناسبات خاص مانند اعیاد با تور وان به این شهر سفر کنید و از تخفیفات و قیمت‌های مناسب نهایت استفاده را ببرید. برای رزرو تور ترکیه لحظه آخر با بهترین قیمت به سایت گردشگری لحظه آخر مراجعه کنید. این سایت در مناسبات خاص با مناسب‌ترین قیمت تور ترکیه را برگزار می‌کند تا بتوانید به شهر وان و دیگر شهرهای ترکیه در ایام آف مراجعه کنید و خریدی مفید و مقرون به صرفه را تجربه کنید. آژانس های فعال در لحظه آخر متنوع هستند و به شما فرصت مقایسه قیمت و خدمات را می‌دهند تا بتوانید بهترین آن‌ها را بر اساس بودجه خود رزرو کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد