اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصویری از خالکوبی جالب یک سرباز در رژه نیروهای مسلح+ عکس

رژه نیروهای مسلح به مناسب روز ارتش صبح امروز با حضور ابراهیم رئیسی برگزار شد. در همین راستا، تصویری از خالکوبی جالب روی گردن یک سرباز در حاشیه این مراسم سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش سایت طلا، رژه نیروهای مسلح به مناسب روز ارتش صبح امروز با حضور ابراهیم رئیسی برگزار شد. در همین راستا، تصویری از خالکوبی جالب روی گردن یک سرباز در حاشیه این مراسم سوژه رسانه‌ها شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا بیان کرد: کمیسیون‌های پزشکی در تمامی معاونت‌های وظیفه عمومی در سراسر کشور مستقر هستند و اگر مشکل فردی در آن کمیسیون به نتیجه نرسد شخص مورد نظر را به شورای عالی پزشکی معرفی می‌کنند.

سردار مهری با اشاره به معافیت سربازی به بهانه داشتن خالکوبی اشاره کرد و گفت: صرف داشتن خالکوبی به معنای معافیت نیست؛ تشخیص اینکه خالکوبی جنبه روان‌شناسی دارد یا خیر برعهده پزشکان است.

وی ادامه داد: فردی که دارای خالکوبی باشد پزشکان در ابتدای امر سؤالاتی را از او می‌پرسند و در صورت نیاز فرد به کمیسیون پزشکی معرفی می‌شود و بعد از آن از کمیسیون پزشکی به بیمارستان معرفی شده تا در آنجا روان‌شناسان بررسی‌های لازم را انجام داده و بعد مجدد نتیجه به کمیسیون ارسال می‌شود و در آنجا پزشکان معین تصمیم می‌گیرند که این فرد می‌تواند معاف شود یا خیر.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد