اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خرید یک گوشی میان‌رده چقدر بودجه می‌خواهد؟ + قیمت جدید انواع موبایل

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است؛

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است؛

اگر به دنبال خرید یک گوشی میان‌رده شیائومی هستید، می‌توانید مدل ردمی نوت 12S شیائومی را به قیمت هشت میلیون و 190 هزار تومان بخرید. این گوشی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و رم آن ۸ گیگابایت است.

با همین مقدار بودجه خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 12 نیز گزینه مناسبی است. این گوشی هفت میلیون و 150 هزار تومان قیمت دارد و ظرفیت آن همانند ردمی نوت 12S است.

اگر به دنبال مدل بالاتری هستید و یا می‌خواهید یک موبایل برای گیمینگ بخرید، گوشی Poco X۵ Pro ۵G گزینه مناسبی برای شما است. این گوشی یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های شیائومی برای گیمینگ است که 15 میلیون و 460 هزار تومان قیمت دارد. همچنین، با بودجه‌ای حدود 9 میلیون و 540 هزار تومان می‌توانید صاحب مدل Poco X۵ ۵G شوید که فضای ذخیره‌سازی آن 256 گیگابایت است.

اگر انتخاب شما خرید گوشی موبایل سامسونگ است، گوشی گلکسی A۳۴ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت انتخاب مناسبی است. این گوشی امروز به قیمت 11 میلیون و 320 هزار تومان فروخته می‌شود.

موبایل گلکسی A۵۴ نیز از دیگر میان‌رده‌های معروف سامسونگ در بازار ایران است که با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت، 15 میلیون و 221 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر بودجه‌ای کمتر از 10 میلیون تومان دارید، مدل سامسونگ گلکسی A۲۴ را بخرید. این گوشی با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی، هشت میلیون و 850 هزار تومان قیمت دارد.

کف قیمت گوشی آیفون 13 با پارت نامبر CH امروز نسبت به روزهای گذشته گران‌تر شد و به 45 میلیون تومان رسید. این در حالی است که گوشی آیفون 11 نیز با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، 33 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین، آیفون 13 پرومکس با پارت نامبر ZDA و حافظه داخلی 256 گیگابایت، 89 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت مدل‌های دیگر گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی جدول زیر را بخوانید؛

*توجه داشته باشید که قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد