اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیفون ۱۱ گران شد+ قیمت جدید انواع گوشی‌ در بازار

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون به شرح زیر است.

به گزارش سایت طلا، جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است؛

تنش‌های اخیر در منطقه باعث ایجاد نوساناتی در قیمت موبایل‌ها نیز شده است به طوری که موبایل اپل مدل آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت امروز به قیمت 34 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود.

این در حالی است که آیفون 11 با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت، 28 میلیون و 99 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین، مدل محبوب آیفون 13 با پارت نامبر CH و ظرفیت 256 گیگابایت و رم 4 گیگابایت، 55 میلیون و 890 هزار تومان به فروش می‌رسد.

گوشی پرفروش سامسونگ گلکسی A۳۴ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت امروز به قیمت 11 میلیون و 225 هزار تومان فروخته می‌شود. از دیگر مدل‌های پرفروش سامسونگ در بازار می‌توان به گلکسی A۱۴ اشاره کرد که هفت میلیون و 599 هزار تومان است. این گوشی حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی دارد.

اگر انتخاب شما خرید یک گوشی شیائومی است، با سرمایه‌ای حدود هشت میلیون و 150 هزار تومان می‌توانید صاحب ردمی نوت 12 شوید که ۱۲۸ گیگابایت حافظه و رم ۸ گیگابایتی دارد.

همچنین با بودجه‌ای بالغ‌بر 10 میلیون تومان می‌توانید گوشی ردمی نوت 12 با فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایت را تهیه کنید.

اگر گوشی ارزان‌تری می‌خواهید در جدول زیر قیمت مدل‌های دیگر با مشخصات‌شان را بخوانید؛

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد