اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

مهم ترین ویژگی های سامانه های خرید و فروش طلای آب شده چیست ؟

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول در سال 1403 طبق نظر اکثر مشاوران و خبرگان سرمایه گذاری ، خرید طلای آب شده است.

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول در سال 1403 طبق نظر اکثر مشاوران و خبرگان سرمایه گذاری ، خرید طلای آب شده است. طلای آب شده (melted gold)، از ذوب مصنوعات طلا، طلاهای شکسته، دست‌دوم و حتی شمش تولید می‌شود. خرید این عنصر گران‌بها، ازآنجایی‌که قابلیت بازگشت به چرخه تولید و مصرف دوباره را دارد، یک راه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری است.

حالا از این بحث گذشته، آیا شما با بازار مجازی طلا آشنایی دارید؟ با توجه به گسترش تکنولوژي در دنیای امروز، پلتفرم‌های آنلاین متعددی راه‌اندازی شدند که به مشتریان اجازه می‌دهند تا به طلا و سکه دسترسی داشته باشند و در آن، به معامله‌های خرید و فروش بپردازند. حالا به‌نظر شما چه ویژگی‌هایی نشان از اعتبار این سامانه‌ها دارد؟ همراه ما باشید تا با پاسخ به این سوال، امنیت معامله‌های شما را تامین کنیم.

سرمایه گذاری سودمند با خرید طلای آب شده

کاهش ارزش ذاتی ریال در دنیای کنونی، سرمایه‌گذاری در بازار طلا را به فرصتی طلایی تبدیل کرد. خیلی از افراد برای اینکه ارزش پول خود را حفظ کنند و در بلندمدت به سودآوری خوبی هم برسند، به بازار این فلز ارزشمند وارد شدند.

طلا، جزء دارایی‌هایی بوده که در طول تاریخ، همواره ارزش خود را حفظ کرده است. نوسان قیمتی این فلز به شما این امکان را می‌دهد تا به منافع کلانی ازطریق خرید و فروش آن برسید. دراین‌ بین خرید طلای آب شده از goldika.ir ‌دلیل نداشتن اجرت و مالیات، یک راهکار عالی برای سرمایه‌ گذاری به‌حساب می‌آید.نکته مهمی که نباید از آن غافل شوید، انتخاب یک سامانه معتبر برای معامله‌های خرید و فروش طلای آب شده است. این مشخصه، تمام امنیت معامله و سود شما را تضمین می‌کند.

ویژگی هایی که در انتخاب سامانه خرید طلای آب شده، باید آن ها را بسنجید

چند سال قبل که پای اولین خریدهای آنلاین به دنیای ما باز شد، کسی حتی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی بتوان فلز گران‌قیمتی همچون طلا را هم به‌صورت اینترنتی خرید. به‌هرحال، امروز در این نقطه ایستاده‌ایم و می‌توانیم چنین معامله‌هایی را فقط در چند دقیقه انجام دهیم. اما آنچه که شرط امنیت و سودآوری ما را در سرمایه‌گذاری‌های آنلاین تضمین می‌کند، اعتبار سامانه خرید و فروش طلای آب شده با ویژگی‌های زیر است.

سامانه خرید و فروش طلای آب شده باید دارای 3 مجوز اصلی باشد

با گسترش اینترنت و به‌دنبال آن شبکه‌های اجتماعی، فروشندگان طلا هم به جمع راه‌اندازان کسب‌وکارهای اینترنتی پیوستند. به‌دلیل کلاهبرداری‌های صورت‌گرفته در این زمینه، بحث مجوز خرید و فروش اینترنتی کالا مطرح شد. فروشندگان طلا باید به این نکته توجه کنند که قانونی‌بودن فعالیت آن‌ها، منوط به اخذ 3 مجوز مهم از نهادهای مختلف است. در غیر این صورت، فعالیت آن‌ها غیرقانونی تلقی می‌شود.

سامانه‌های فروش طلای آنلاین، باید شرایط اخذ 3 مجوز لازم که شامل اتحادیه طلافروشان (سامانه ایرانیان اصناف)، سایت نماد اعتماد الکترونیکی و اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی است، داشته باشند. این مجوزها به مفهوم تایید اعتبار یک مجموعه اینترنتی است.

نکته: در صفحه اصلی هر ‌سایت باید بتوانید نماد هر کدام از این مجوزهای ذکر شده را مشاهده و با کلیک بر روی آن یک صفحه جدید برای شما باز شود و وارد وب‌سایت آن نهاد شوید.

سامانه خرید طلای آب شده باید امکان تحویل فیزیکی طلا را داشته باشد

اگر اعتماد به خریدهای آنلاین برایتان سخت است یا به هر دلیلی، امکان انتظار برای دریافت کالا را ندارید، می‌توانید درخواست تحویل فیزیکی کالا را ثبت کنید. سامانه‌های معتبر، این قابلیت را برای جلب اعتماد مشتریان فراهم کردند تا بتوانند برای دریافت ذخیره طلای خود، بدون محدودیت فیزیکی به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنند.

تحویل فیزیکی طلای آب شده همراه با شماره انگ درسامانه ها

اگر درگیر بازار طلا باشید، حتما اصطلاحات ری ‌گیری و انگ‌زدن به گوش‌تان خورده است. در مورد طلای آب‌شده باید بگوییم که وقتی مصنوعات این فلز ارزشمند ذوب می‌شود، دیگر عیار آن به‌طور دقیق معلوم نیست. در این صورت، قطعه مد نظر را به آزمایشگاه‌ها می‌فرستند تا ری‌گیری (عیارسنجی) شود.

شاید برایتان سوال باشد که چرا طلای آب‌ شده باید توسط ری‌گیری،انگ زده و عیارسنجی شود؟ تا زمانی که این اقدام صورت نگیرد، بهای طلا مشخص نیست و خریداران سودجو به‌دنبال هر بهانه‌ای هستند تا سود معامله را برای شما پایین بیاورند. پس ازآنجایی ‌که کسی حاضر به گرفتن روزه شک‌ دار نیست، بهتر است قبل‌از فروش طلای آب‌شده، نسبت به عیار دقیق آن مطلع شوید که البته سامانه‌های معتبر ری گیری ، این کار را برای شما انجام می‌دهند.

رفتار منصفانه قیمت گذاری طلا در سامانه خرید طلای آب شده

اگرچه طلای آب ‌شده، اجرت ساخت و مالیات ندارد، اما برخی سامانه‌ها جدای از هزینه‌های مخفی و اضافی با این عناوین، به اخذ کارمزدهای نامعقول و نرخ‌ خرید و فروش‌های متفاوت می‌پردازند. در واقع این سامانه‌ها قصد دارند با مبهم‌کردن فضای معامله، سود بیشتری را به نفع خود مصادره کنند.

در سامانه‌هایی که معتبر باشند، نرخ خرید و فروش طلا با درصد بسیارنزدیک به هم خرید و فروش می شود وکاربران می‌توانند با پایین ترین کارمزد در شفاف‌ترین حالت ممکن، به معامله بپردازند. بدون اینکه نگران فروش طلای خود به نرخی زیر قیمت بازار باشند.

گلدیکا، مطمئن ترین سامانه خرید طلای آب شده آنلاین

گلدیکا، پلتفرم سپرده ‌گذاری طلای آب ‌شده، تبادل و سرمایه‌گذاری معتبر است که با داشتن تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت، فراهم‌کردن امکان تحویل فیزیکی کالا و عیارسنجی طلا برای قیمت‌گذاری متناسب با نرخ بازار، بستری امن و مطمئن را برای ورود شما به معامله فراهم می‌کند.

در سامانه آنلاین گلدیکا براساس قیمت پایه‌ای و لحظه‌ای بازارطلا، به هر میزانی که مایل باشید می‌توانید طلا بخرید و در حساب خود ذخیره کنید. خزانه امن گلدیکا، همچنین محلی رایگان برای نگهداری خریدهای شماست.

با طی‌کردن روند ساده ثبت‌ نام و احراز هویت در گلدیکا و شارژ کیف پول دیجیتالی این سامانه، به خرید و فروش طلا بپردازید. با گلدیکا، هم از چالش‌های فراوان خرید از بازارهای سنتی خلاص می‌شوید و هم بابت امنیت سرمایه‌گذاری خود، آسوده‌خاطر هستید.

کلام آخر

آیا شما تجربه سرمایه‌گذاری با خرید طلای آب شده را داشته‌اید؟ اگرچه طلای آب‌شده زرق‌وبرق چندانی ندارد و نمی‌توان از آن به‌عنوان زیورآلات استفاده کرد اما شانس خوبی را برای کسب سود می‌دهد. همچنین شما را از پرداخت اجرت و مالیات بی‌نیاز خواهد کرد.

اگر به ‌تازگی قصد کرده‌اید که وارد بازار سرمایه با خرید طلای آب ‌شده شوید، در انتخاب سامانه‌ای که قابل اعتماد باشد، حتما تحقیق کنید تا در دام سودجویان گرفتار نشوید. گلدیکا، بستری است که خرید و فروش طلا را برای همه اقشار با هر سطحی از دارایی فراهم کرده است و تلاش می‌کند که در این مسیر، دسترسی امن و آسانی را برای مشتریان خود میسر سازد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد