اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد+ عکس

صبح روز گذشته دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر با جمعی از سیاسیون و روزنامه‌نگاران صورت گرفت. در همین راستا، حسن روحانی از یکی از مهمان خود هدیه ویژه و عبای عربی دریافت کرد.

به گزارش سایت طلا، صبح روز گذشته دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر با جمعی از سیاسیون و روزنامه‌نگاران صورت گرفت. در همین راستا، حسن روحانی از یکی از مهمان خود هدیه ویژه و عبای عربی دریافت کرد.

حسن روحانی (زادهٔ‌شده به نام حسن فریدون؛[۱۱] ۲۱ آبان ۱۳۲۷[۱۲]) سیاستمدار ایرانی است که از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ به‌عنوان هفتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به فعّالیت بود. او همچنین از سال ۱۳۷۹، نمایندهٔ مجلس خبرگان رهبری از استان تهران است.

در ۲۲ فروردین ۱۳۹۲، حسن روحانی با نام «دولت تدبیر و امید»، شعار اعتدال‌گرایی، نماد کلید و رنگ بنفش برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام نامزدی کرد. او در ۱۷ اردیبهشت، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، نام خود را برای رقابت ۲۴ خرداد ثبت کرد. سرانجام او با اعلام وزارت کشور با کسب ۱۸٬۶۱۳٬۳۲۹ رأی و کسب ۵۰٫۷۰ درصد آرا رسماً به عنوان هفتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد