اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد بهای دلار در برابر یورو و احیای رشد اقتصادی آمریکا

به دنبال گمانه زنیهایی مبنی بر افزایش خرید بدهی های ایالات متحده توسط بانک فدرال و احیای رشد اقتصادی این منطقه، بهای دلار در برابر یورو افزایش یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، امروز بهای طلا با کاهش همراه بود.
محدود شدن حجم معاملات طلا در میان سرمایه گذاران باعث شد تا قیمت طلا در بازار های جهانی تا حدی کاهش یابد.
بهای طلا برای تحویل فوری با کاهش 0.8 درصد به 1329 دلار و 45 سنت در هر اونس رسید.
نرخ طلا در تاریخ 14 اکتبر به رکورد 1387 دلار و35 سنت در هر اونس رسید.
حدس و گمانهایی در مورد اقدامات بیشتر پولی بانک مرکزی ایالات متحده در ماه آینده، برای به رونق رسیدن اوضاع اقتصادی وجود دارد که موجب احیاء و بهبود اقتصاد آمریکا خواهد شد.

براساس این گزارش، دیوید لنوکس، تحلیلگر منابع مالی در سیدنی گفت: برخی از افراد سرمایه خود را تبدیل به پول نقد کرده و در انتظار نشست بانک مرکزی ایالات متحده و تاثیرات آن بر بازار کالاها هستند، تا در آن زمان بتوانند با پول نقدی که در دست دارند، اقدام به سرمایه گذاری درست کنند.

این گزارش می افزاید، به دنبال گمانه زنیهایی مبنی بر افزایش خرید بدهی های ایالات متحده توسط بانک فدرال و احیای رشد اقتصادی این منطقه، بهای دلار در برابر یورو افزایش یافت.
نرخ طلا در برابر بازیابی و بهبود اقتصاد ایالات متحده، و با توجه به روند معکوس آن با دلار، به میزان 0.3 درصد کاهش یافت.
قیمت طلا برای تحویل فوری در بخش کامکس نیویورک در ماه دسامبر، با افت 0.7 درصد با نرخ 1329 دلار و 60 سنت در هر اونس معامله شد.

این گزارش حاکیست، پیش بینی میشود، در ماه اکتبر میزان شاخص مصرف کننده ایالات متحده نسبت به هفت ماه گذشته روند رو به رشدی داشته است که این موضوع نشاندهنده رشد اقتصادی در این منطقه بود.
تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه سوم سال به میزان 2 درصد افزایش یافته است، اقتصاددانان خبری بلومبرگ میزان تولیدات ناخالص داخلی ایالات متحده را 1.7 درصد پیش بینی کرده بودند، که این درصد، کمتر از مقدار واقعی بوده و این موضوع باعث میشود تا دیدگاه اقتصادی این منطقه خوش بینانه تر میکند./م2
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد