اونس طلا2298.12
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بارش‌های بهاری در این استان ها ادامه دارد/ هوا سرد می شود+ فیلم

گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش باران در نیمه شمالی کشور ادامه دارد و کاهش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش باران در نیمه شمالی کشور ادامه دارد و کاهش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «جمعه (۲۴ فروردین) در سواحل دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، شرق و مرکز کشور و همچنین برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان شاهد بارش باران هستند. شدت بارش در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود. پدیده گرد و خاک نیز در شمال شرق کشور رخ می‌دهد.»

فریبا گودرزی افزود: «شنبه(۲۵ فروردین) در شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، شرق مازندران، گلستانف سیستان و بلوچستان، شمال فارس و ارتفاعات شرقی البرز تداوم بارش باران گزارش شده‌است. برای روز یکشنبه (۲۶ فروردین) نیز شاهد ورود سامانه بارشی از شرق کشور هستیم که بارش‌ها را در شمال شرق و شرق کشور تقویت می‌کند.»

دریای خزر، شرق خلیج فارس، تنگه و دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود. بارش باران و رگبار و رعد وبرق در تهران کاهش می‌یاید، اما همچنان شاهد کاهش روند دمای پایتخت خواهیم بود.

بیشینه و کمینه دمای تهران بین ۱۹ تا ۸ درجه سانتی‌گراد است.

سردترین ایستگاه هواشناسی توچال در استان تهران با دمای ۳ درجه زیر صفر و گرم‌ترین ایستگاه قصر قند در استان سیستان و بلوچستان با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در پایان درباره میزبان بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کشور یادآور شد: «خنداب در استان مرکزی ۴۵ میلی‌متر و هرسین در استان کرمانشاه ۴۳ میلی‌متر بیشترین میزان بارش اخیر را داشته‌اند.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد