اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش نرخ طلا و نقره پس از اظهار نظر کمیسیون معاملات سلف کالا

این احتمال وجود دارد تا قبل از تصمیم بانک مرکزی آمریکا، نرخ طلا همچنان در محدوده 1330 تا 1345 دلار در هر اونس در نوسان باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بهای طلا امروز، در بازار سنگاپور تا حدی کاهش یافت.
این احتمال وجود دارد تا قبل از تصمیم بانک مرکزی آمریکا، نرخ طلا همچنان در محدوده 1330 تا 1345 دلار در هر اونس در نوسان باشد.
در حالیکه بهای دلار امروز با رشد همراه بود.

براساس این گزارش، بهای نقره در ساعات اولیه بازار، با رشد 40 سنت به 24 دلار و 20 سنت در هر اونس به رکورد رسید ولی همراه با کاهش معاملات این فلز، بهای نقره افت کرد و به23 دلار و 88 سنت در هر اونس رسید.
بهای نقره در بازار کامکس نیویورک برای تحویل فوری در ماه دسامبر، در شروع بازار با نرخ 23 دلار و 94 سنت معامله شد و در ادامه بازار تا قیمت 24 دلار و 3 سنت در هر اونس خرید و فروش شد.

این گزارش حاکیست، کمیسیون معاملات سلف کالا در ایالات متحده اعلام کرد: قیمت نقره در سال جاری، با نوسانات زیادی همراه بود و بحران های اقتصادی بر بازار این فلز تاثیرات زیادی گذاشته است.
بانک فدرال رزرو، در هفته آینده به احتمال زیاد اقدام به اجرای برنامه هایی از جمله خرید اوراق قرضه خزانه داری این کشور به ارزش چندصد میلیارد دلار در بیش از چند ماه خواهد کرد، که احتمالا به دنبال آن شاهد رشد نرخ دلار خواهیم بود.
تعدادی از تحلیلگران و کارشناسان اعلام کردند: بانک مرکزی ایالات متحده در تلاش برای وام دهی برای جبران بدهی های موجود در این کشور و حمایت از بهبود اوضاع اقتصادی و مقابله با ضعف نرخ بالای بیکاری است.

برپایه این گزارش، الیسون چو، مدیر فلزات گرانبها در یکی از بانکهای آسیایی گفت: بهای طلا در حال حاضر وارد به مرحله جدیدی شده است و در بازارهای جهانی تقریبا نوسان کمتری را شاهد است. ولیکن، نرخ یورو تحت فشار است و قیمت دلار در برابر بازار آرام طلا، روند ملایمی به خود گرفته است.
امروز نرخ طلا 0.3 درصد افت کرد و با بهای 1335 دلار و 19 سنت در هر اونس معامله شد.

شایان ذکر است، وانگ تائو، تحلیلگر رویترز گفت: پیش بینی میشود، با توجه به تجزیه و تحلیل اعداد فیبوناجی، بهای طلا به سطح 1362 دلار در هر اونس خواهد رسید.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد