اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا همچنان پتانسیل صعودی زیادی دارد!

قیمت طلای جهانی در معاملات امروز هم بالاتر رفت و یک شبه رکورد دیگری را ثبت کرد.

به گزارش سایت طلا ،فلز زرد درمعاملات امروز هم افزایش یافت و یک شبه رکورد دیگری را ثبت کرد.قیمت نقره نیز اندکی افزایش یافته و یک شبه به بالاترین حد در سه سال اخیر رسیده است

معامله گران جهانی بیشتر و بیشتری در همه بازارها در حال صعود به قطار صعودی طلا و نقره هستند که نشان می دهد پتانسیل افزایش قیمت در آینده نزدیک بیشتر است. خرید ذخیره شده در هر دو فلز یک ویژگی باقی مانده است. طلای ژوئن آخرین بار با 12.80 دلار افزایش به 2363.90 دلار رسید. نقره ماه می آخرین بار با 0.073 دلار افزایش به 27.875 دلار رسید. طلا در حال حاضر عملکرد بهتری نسبت به S&P 500 در سال جاری دارد.

قیمت هر اونس طلا در لحظه تنظیم این گزارش با 8 دلار افزایش به 2349 دلار رسید این در حالی است که در ابتدای روز به 2353 دلار رسیده بود.

تحلیلگران، تنش‌های ژئوپلتیکی، خریدها از سوی بانک‌های مرکزی در جهان و تقاضا از سوی صندوق‌های دنبال‌کننده نوسانات بازار را عاملی برای افزایش قیمت طلا می‌دانند

به گفته تحلیلگر مشهور بازار، بازار طلا شاهد یکی از آرام‌ترین افزایش قیمت‌ها در تاریخ بوده است، زیرا قیمت‌ها از بالاترین سطح تاریخ به بالاترین حد خود رسیده است، اما سرمایه‌گذاران دیگر نباید این فلز گرانبها را نادیده بگیرند. .

در گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، دیوید روزنبرگ گفت که حتی با این قیمت‌های بالا، طلا همچنان پتانسیل صعودی زیادی دارد .

در شرایط فعلی، تحلیلگران معتقدند که سناریوی اصلی این است که طلا به 2500 دلار در هر اونس برسد.چشم انداز صعودی در حالی است که قیمت طلا به بالای 2350 دلار در هر اونس حفظ شده است.

روزنبرگ گفت که بزرگترین عامل حمایت کننده از قیمت طلا، خرید فعال بانک مرکزی با دور شدن کشورها از اتکای بیش از حد به دلار آمریکا است. بانک مرکزی چین خریدار غالب طلا در دو سال گذشته بوده و 17 ماه متوالی طلا خریداری کرده است.

در عین حال، بازارهای نوظهور شاهد تقاضای فیزیکی قوی از سوی سرمایه گذاران خرد هستند که به دنبال محافظت از ثروت و قدرت خرید خود هستند.

در پایان، روزنبرگ خاطرنشان کرد که طلا همچنان به عنوان یک دارایی امن سود می برد زیرا ریسک های اقتصادی و عدم اطمینان ژئوپلیتیک بر بازارهای مالی جهانی حاکم است.

به گزارش سایت طلا، بازدهی اوراق بهادار 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر حدود 4.25 درصد است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد