اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 شب اقامت در مسکو چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور هوایی روسیه + جدول

اگر به دنبال این هستید که چند روزی را در خارج از کشور باشید، یکی از راحت‌ترین مقصدهای گردشگری برای سفر ایرانی‌ها کشور روسیه است. روسیه پهناورترین کشور جهان است که تاریخ و فرهنگ بی‌نظیری دارد.

اگر به دنبال این هستید که چند روزی را در خارج از کشور باشید، یکی از راحت‌ترین مقصدهای گردشگری برای سفر ایرانی‌ها کشور روسیه است. روسیه پهناورترین کشور جهان است که تاریخ و فرهنگ بی‌نظیری دارد. با سفر به روسیه هم می‌توانید از مکان‌های تاریخی آن که نشان از قدمت این کشور عظیم دارد بازدید کنید و هم می‌توانید از طبیعت زیبای آن بهره‌مند شوید.

اما هزینه سفر به روسیه چقدر می‌شود؟

بهترین راه سفر به روسیه بی‌شک استفاده از تور هوایی است که کار را برایتان راحت می‌کند. در ادامه به بررسی هزینه تور هوایی روسیه با توجه به قیمت انواع هتل‌ها می‌پردازیم.

یمت اقامت در هتل Prince Park (چهارستاره) برای هر نفر در اتاق دو تخته 22 میلیون و 950 هزار تومان و برای اتاق یک تخته 29 میلیون و 450 هزار تومان اعلام شده است.

گر انتخاب شما یک هتل پنج ستاره است، می‌توانید هتل Sheraton Palace را انتخاب کنید. قیمت این هتل برای هر نفر در اتاق دو تخته 29 میلیون و 950 هزار تومان و برای هر نفر در اتاق یک تخته 43 میلیون و 950 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت اقامت در هتل‌های دیگر را با مشخصات آنها در جدول زیر بخوانید؛

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد