اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

باریکترین خانه جهان در قم+ فیلم و تصاویر

شاهین صمدپور در صفحه شخصی خود عکسی از بک ساختمان بسیار باریک واقع در قم منتشر کرد که ظاهرا صاحبان آن به دنبال ثبت در کتاب گینس هستند.

شاهین صمدپور در صفحه شخصی خود عکسی از بک ساختمان بسیار باریک واقع در قم منتشر کرد که ظاهرا صاحبان آن به دنبال ثبت در کتاب گینس هستند.

ساختمان های عجیب با طراحی های غیرمعمول در جهان وجود دارد که یکی از آنها در ایران و شهر قم قرار دارد. آپارتمانی باریک که چند روزیست تصاویری از آن در فضای مجازی وایرال شده و موجب تعجب کاربران گشته است اما عرض این خانه چقدر است و آیا می توان در آن زندگی کرد؟

شاهین صمدپور با انتشار این تصویر در صفحه رسمی اش از باریکترین آپارتمان در قم گفت: باریکترین خانه جهان در ایران و در شهر قم قرار دارد، این خانه دارای عرض 70 سانتی متر است . تا کنون تصاویری از نمای بیرونی باریک ترین خانه در قم در فضای مجازی منتشر شده و هنوز هیچ تصویری از داخل این آپارتمان عجیب وجود ندارد و معلوم نیست که کسی در این خانه ساکن هست یا خیر؟ گویا صاحبان این خانه میخواهند این شاهکار را در کتاب گینس به عنوان باریکترین آپارتمان جهان به ثبت برسانند، به گفته شاهدان از طبقه همکف این خانه به عنوان مغازه استفاده میشود.

جالب است بدانید قبل از این خانه ای در ورشو (پایتخت لهستان) معروف به خانه کِرِت معروف، با عرض 91 سانتی متر که در بین دو ساختمان ساخته شده،لقب باریک ترین خانه جهان را از آن خود کرده بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد