اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موبایل باز هم گران شد+ قیمت جدید انواع موبایل در ایران

کف قیمت گوشی آیفون ۱۳ در بیستمین روز از سال جدید با افزایش بیش از دو میلیون تومان به ۴۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که هنوز هم گوشی آیفون ۱۳ جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آید.

به گزارش سایت طلا، جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است؛

به رشد نرخ ارز در کشور، قیمت اکثر کالاها نیز افزایش یافته است. کف قیمت گوشی آیفون ۱۳ در بیستمین روز از سال جدید با افزایش بیش از دو میلیون تومان به ۴۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که هنوز هم گوشی آیفون ۱۳ جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آید.

گوشی آیفون ۱۳ با پارت نامبر CH و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت امروز به قیمت ۵۴ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان معامله می‌شود. این در حالی است که آیفون ۱۳ پرومکس با پارت نامبر ZDA به قیمت ۸۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتی دارد.

از میان گوشی‌های سامسونگ، گوشی محبوب سامسونگ گلکسی A۱۴ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به قیمت ۶ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گوشی گلکسی A۵۴ ۵G با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت نیز امروز به قیمت ۱۷ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.

برای خرید یک گوشی اقتصادی از سامسونگ به بودجه‌ای حدود ۸ تا ۹ میلیون تومان نیاز دارید. به طوری که مدل گلکسی A۲۴ ۴G با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، هشت میلیون و ۸۶۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

هنوز هم می‌توانید با بودجه متوسط صاحب یک گوشی شیائومی میان‌رده و اقتصادی شوید. گوشی شیائومی مدل Redmi Note ۱۳ با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت امروز به قیمت هشت میلیون و ۷۵۸ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، برای خرید گوشی شیائومی Redmi ۱۳C به بودجه‌ای حدود ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیاز دارید. این موبایل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ورم ۸ گیگابایت دارد.

برای اطلاع از قیمت گوشی‌های دیگر شیائومی، سامسونگ و آیفون جدول زیر را بخوانید؛

*توجه داشته باشید که قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد