اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آغاز راهپیمایی روز قدس در ۲۰۰۰ نقطه/ طنین مرگ بر اسرائیل‌

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه ‌اقشار مختلف مردم در تمام شهرهای ‌ایران اسلامی ‌با شعار "مرگ بر اسرائیل"‌و "مرگ بر آمریکا"‌ برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان آغاز شد.

با گذشت بیش از 45 سال از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ‌‌‌ساز و تعیین‌‌‌کننده حضرت امام خمینی(ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

تحقیر شدن رژیم صهیونیستی، خوی وحشیانه‌تری از او را نشان داد و هزاران کودک و زن و مردم عادی را با کمک ها و تجهیزات اهدایی آمریکا به خاک و خون کشاند. متاسفانه در این نسل‌کشی، دولت‌های اروپایی و عربی سکوتی مرگبار پیشه کرده اند، اما مردم و آحاد ملت‌های جهان، از مظلومان فلسطینی در غزه حمایت می کنند و به توفیق الهی و هماهنگی قابل توجه میان گروه‌های مقاومت منطقه، تحقق وعده صادق امامین انقلاب اسلامی در نابودی صهیونیست‌ها و آزادی ملت فلسطین و مسجد الاقصی نزدیک بوده و به زودی مستضعفان جهان شاهد جشن پیروزی مقاومت اسلامی خواهند بود.

تدوام 75 سال ظلم، خشونت، ترور و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان‌ها و اماکن دیپلماتیک در برابر سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی از اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست، بنابراین تنها راه‌حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم است.

اقدام بزدلانه و تروریستی صهیونیست‌ها در تجاوز خارج از عرف و قوانین بین‌المللی از جمله هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن چند تن از دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی کشورمان، نشان از استیصال، زوال و سرشکستگی دشمن داشته و بی‌شک برای این جنایت وحشیانه هزینه های سنگین تری را خواهند پرداخت.

به گزارش سایت طلا،از سراسر ایران اسلامی حکایت از حضور پرشور مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن قدس از ساعات اولیه صبح دارد و با وجود اینکه ساعت شروع مراسم از ساعت 10 و در برخی شهرها ساعت 10:30 تا 11 اعلام شده بود، اما مردم از همان دقایق اولیه صبح در محل‌های تعیین شده حضور یافتند تا بار دیگر ‌با شعار "مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا" فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ‌از بین رفتن رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده را نوید دادند، اعلام کنند هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر رژیم صهیونیستی کم خواهد شد.

شکوه حضور اصفهانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شد و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اصفهان باز هم به صحنه آمدند تا انزجار خود را از رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیست و استکبار جهانی نشان دهند.

مردم متدین و همیشه در صحنه اصفهان، در روز جهانی قدس که نماد همدلی امت‌های اسلامی و فریاد آزادگی در برابر جنایتکاران و استکبار جهانی است، به ندای ولی فقیه خود لبیک گفتند و به میذان آمدند تا همدردی خود با مردم مظلوم غزه را به رخ جهانیان بکشند و آزادی قدس را فریاد بزنند.

زنان، مردان و کودکان اصفهانی با سردادن شعارهای ضداستکباری و ضد صهیونیستی جنایات رژیم ملعون صهیونیستی را محکوم کرده و مخالفت خود را با اقدامات غاصبانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشان می‌دهند.

روزه‌داران اصفهانی که دل‌سوخته شهادت شهید زاهدی هستند، در مراسم امسال حضور پرشورتری دارند تا نشان دهند که گوش به فرمان ولایت دارند و زیر بار ظلم خودکامگان نمی‌روند.

شکوه راهپیمایی روز قدس در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی

راهپیمایی روز قدس در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و دیار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با حضور پر شور مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرمان ساعت 10:00 صبح امروز آغاز شد تا بار دیگر مردم استان کرمان با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... خشم خود از استکبار جهانی و صهیونیست را به رخ جهانیان بکشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در کنار سایر مردم در این راهپیمایی حضور دارند و مردم کرمان میدان بسیج تا مصلی بزرگ امام علی علیه‌السلام را راهپیمایی خواهند کرد.

مردم کرمان این بار با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، روز قدس متفاوتی را رقم زدند و این پیام را به جهانیان صادر کردند که مردم مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل و ایالات متحده آمریکا و مستکبران جهان تنها نیستند و ملت‌های جهان از آنها تا پای جان حمایت می‌کنند.

حضور باشکوه مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دقایقی قبل در 40 نقطه از پایتخت وحدت اسلامی استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.حضور مردم شیعه و سنی استان با توجه به اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه، حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه و جنایت روز گذشته گروهک وابسته به صهیونیست در جنوب استان، بیش از پیش پررنگ است و همه آمده‌اند تا خشم خود را از جنایات رژیم غاصب و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

مردم روزه‌دار شیعه و سنی زاهدان از دقایقی قبل با تجمع چشمگیر در میدان آزادی محل آغازین راهپیمایی با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و در رأس آن رییم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

طنین فریاد "مرگ بر اسرائیل" در خراسان شمالی

مراسم روز جهانی قدس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در همه شهرها و مناطق روستایی استان خراسان شمالی با شعار مرگ بر اسرائیل و اعلام انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی از ساعت 10 صبح آغاز شد.

مردم روزه‌دار، انقلابی و همیشه در صحنه استان خراسان‌شمالی با حضور پرشور خود، راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند. اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و تلاش جهانی برای رهایی کودکان غزه از جنایات اسرائیل، کلید واژه راهپیمایی امروز است.

راهپیمایان بجنوردی در این مراسم عظیم و دشمن‌شکن، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حقد و کینه خود را دد منشی‌های رژیم متجاوز صهیونیست و هم‌پیمانانش نشان داده و اقدامات جنایت بار و ددمنشانه روزهای اخیر رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

انزجار علوی‌تباران مازندران از متجاوزان صهیونیست

این‌بار این آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با نام جهانی "روز قدس" با جمعه‌های سال‌های گذشته متفاوت است؛ مردم مازندران روز قدس امسال از نخستین دقایق صبح به صحنه آمدند تا حضوری متفاوت را رقم بزنند.

مردم به خیابان‌ها آمدند و چون دولت جعلی اسرائیل چهره خود را وقیحانه تر نشان داد آن‌هم با فجیع‌ترین جنایتی که نه تنها دل مردم ایران اسلامی بلکه واکنش مردم کشورهای مختلف اعم از اروپایی، آسیایی و آفریقایی را در حمله ددمنشانه به کنسولگری ایران و همچنین کشتار مردم غزه به همراه داشت ضمن محکومیت این حمله فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

پیر و جوان، مرد و زن، خانواده‌ها، دوست و رفیق، مادر جوانی با کودکی در آغوش، گام به گام از ساعات اولیه شروع راهپیمایی روز قدس در جای جای مازندران حضور رساندند؛ در ساری مرکز مازندران مردم از بامداد در میدان شهید قاسمی حاضر شدند.

طنین فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل در بوشهر

همزمان با روز جهانی قدس صبح امروز مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهر با حضور در راهپیمایی این روز حماسه دیگری رقم زدند.امروز همه اقشار مردم در سنین مختلف اعم از زن، مرد، نوجوان، جوان، پیر و میانسال به میدان آمدند و ضمن حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه، جنایات اسرائیل و آمریکا را محکوم کردند.

بوشهری‌ها در راهپیمایی روز جهانی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حمام خون به پا شد - فلسطین کربلا شد، اسرائیل بی‌ریشه - غزه تسلیم نمی‌شه، روز رهایی قدس روز بزرگ اسلام است - پایان ظلم و زور اسرائیل خون آشام، آمریکا و صهیونیست مرگ بر نیرنگتان - خون شهیدان مظلوم می‌چکد از چنگتان حماسه دیگری در حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و ابراز انزجار از اسرائیل غاصب به ثبت رساندند.

راهپیمایان بوشهری همچنین با سر دادن شعارهای رژیم اشغالگر فلسطین - باید شود محو بر روی زمین، سران خائن عرب مزدورند - از غیرت و مردانگی به دورند، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای - گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، یا ایهاالمسلمون - غزه شده غرق خون، با غزه همدردیم - آماده نبردیم، صهیون جنایت می‌کند - شیطان حمایت می‌کند، مثلث شوم و پلید ابلیس - آمریکا اسرائیل و انگلیس، مرگ بر کودک کش مردم فریب - نصر من الله و فتح قریب، پیمان روح‌الله روز قدس است - پیمان حزب‌الله روز قدس است ضمن حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، جنایات کودک‌کشان صهیونیستی در غزه، بیمارستان‌ها، مدارس، منازل مسکونی را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم لرستان در روز قدس

به گزارش سایت طلا، مراسم راهیپمایی روز قدس با شعار «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» امروز 17 فروردین‌ماه از مسیرهای تعیین‌شده در شهرهای لرستان آغاز شد.راهپیمایان از ساعات آغازین صبح و پیش از شروع رسمی مراسم روز قدس با شعارهای «تلاویو تلاویو ما داریم می‌آیم» و تکان‌دادن پرچم‌های ایران و فلسطین به جایگاه‌های تجمع آمده‌اند.

پرچم کشورهای جبهۀ مقاومت، تصویر شهید سلیمانی و تصاویر سرداران شهید حملۀ رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق در دست راهپیمایان روز قدس مشهود است.راهپیمایی روز قدس امسال در حالی انجام شده‌است که مردم لرستان داغدار از کودک‌کشی‌ فرزندان تین و زیتون، جنایت بیمارستان شفا و شهادت هفت عضو ارشد سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران هستند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مردم روزه دار مشهدمقدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امروز آمده اند برای خروش راهپیمایی روز قدس برای طوفان الاحرار ...

امروز زائران و مجاوران امام رضا(ع) آمده اند تا اعلام همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین رقم بزنند و به جهانیان و امریکا و اسرائیل جنایتکار اعلام کنند که مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه تنها نیستند.

امروز انبوه زائران و مجاوران با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و تصاویری از شهدای اخیر کنسولگری ایران در دمشق و تصاویری از کودکان مظلوم غزه و نسل کشی و جنایات اسرائیل در غزه فریاد الله اکبر و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

راهپیمایی روز قدس در کردستان

اجتماع بزرگ و مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز (ساعت 9:30 دقیقه) همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی استان اعم از شیعه و سنی در شهرهای مختلف استان کردستان برگزار شد.

در این راهپیمایی که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود، مردم همیشه در صحنه کردستان با زبان روزه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمند، کارگر و اقشار مختلف مردم با حرکت پرشور خود بار دیگر به صحنه آمدند.

کردستانی‌ها با شعارها و فریادهای استکبارستیز خود همانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل‌سعود و داعش، مرگ بر منافق فتنه‌گر، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛ با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

گزارش در حال تکمیل

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد