اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چانگان CS55 پلاس سایپا با قیمت عجیب و غریب در بازار!

در روزهای ابتدایی تحویل رسمی چانگان CS55 پلاس سایپا به مشتریان، شاهد قیمت‌گذاری عجیب و نجومی این خودرو در بازار آزاد بوده‌ایم.

به گزاش سایت طلا، در روزهای ابتدایی تحویل رسمی چانگان CS55 پلاس سایپا به مشتریان، شاهد قیمت‌گذاری عجیب و نجومی این خودرو در بازار آزاد بوده‌ایم.

طبق آخرین اخبار خودرو، درست در هفته آخر اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بود که گروه خودروسازی سایپا تحویل محصول وارداتی جدید خود با نام چانگان CS55 پلاس را آغاز کرد و پس از حضور تعداد قابل توجهی از این خودرو در بازار، شاهد قیمتی گزاف برای این شاسی بلند وارداتی هستیم.

این خودرو کراس‌اوور متوسط شهری که رقیب لاماری و تیگو ۷ پرو مکس محسوب می‌شود، توسط سایپا با برچسب قیمتی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عرضه شده بود و مدتی پس از عرضه با قیمت حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بازار قابل خرید بود. اما با تحویل تعداد بیشتر، بر خلاف روال شاهد اعلام قیمت‌های گران‌تر توسط دلالان هستیم.

در حال حاضر CS55 پلاس از قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود. با توجه به قیمت بسیار بالاتر این شاسی بلند وارداتی نسبت به لاماری ایما و تیگو ۷ پرو مکس، بعید است با این قیمت‌ها مشتریان زیادی اقدام به خرید این خودرو نمایند. طبق شنیده‌ها قرار است در سال ۱۴۰۳ تعداد بیشتری از این خودرو روانه بازار شود. بنا بر شنیده‌ها سایپا به دنبال ثبت سفارش قطعات منفصله این خودرو است تا آن را در سایت کاشان خود مونتاژ کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد