اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی متفاوت درباره قیمت سکه/ گرانی ادامه دارد؟

تحلیلگران اقتصادی می‌گویند افزایش حباب سکه به معنای به صدا درآمدن زنگ خطر در بازار سکه است؛ به‌عبارتی این امر نشان می‌دهد که خرید سکه پر ریسک شده است.

به گزارش سایت طلا، بازار سکه این روزها تحت فشار خریداران قرار گرفته است، گواه این ماجرا نرخ هایی است که اتحادیه طلا و جواهر اعلام می‌شود. آن طور که شواهد نشان می‌دهد سکه امامی هم اکنون (حدود ساعت ۱۰:۱۰) از مرز ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم عبور کرده است.

به گفته فعالان، یکی از مهم‌ترین عواملی که زمینه‌ساز تغییر جهت انتظارات سکه‌بازان شد، افزایش بهای اونس طلا در روزهای انتهایی هفته بود. اونس طلا بامداد امروز به بالای ۲۳۰۰ دلار رسید و این موضوع موجب شده که امیدهای بازیگران سکه نسبت به افزایش قیمت‌ها در روز جاری بیشتر شود.

از سوی دیگر، بازار ارز هم تا حدودی نوسانی شده و همین موضوع به التهاب بازار سکه دامن زده است.

فنی های بازار می‌گویند سکه نقدی در حال حاضر بسیار بالاتر از ارزش ذاتی خود معامله می‌شود. آن طور که شواهد نشان می‌دهد سکه امامی بیش از ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حباب دارد.

تحلیلگران اقتصادی می‌گویند افزایش حباب سکه به معنای به صدا درآمدن زنگ خطر در بازار سکه است؛ به‌عبارتی این امر نشان می‌دهد که خرید سکه پر ریسک شده است.

در مورد آینده نوسانات سکه هم پیش‌بینی‌ها متفاوت است. در حالی که برخی‌ها با توجه به نوسانات بازار طلا نسبت به تداوم نوسان سکه خوشبین هستند. برخی هم می‌گویند با فروکش کردن اخبار منفی قیمت‌ها تغییر فاز خواهند داد.

سطح تنش در منطقه در حال حاضر بسیار بالا است. برگشت روند تحولات از مسیر تنش‌های فزاینده قیمت سکه را رام خواهد کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد